Fandom

Bleach Wiki

Reishi

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
QuincyFinalFormReiatsuAbsorption.gif

Uryū Ishida absorbujący cząsteczki duchowe w Soul Society

Reishi (霊子, Cząstki Duchowe), czasami nazywane też Spiritrons są podstawowymi cząsteczkami, z których zbudowane są wszystkie duchowe rzeczy. Dotyczy to także ciał Shinigami i Hollowów oraz obu światów - Soul Society i Hueco Mundo. Reishi są niewidoczne dla ludzi (wyjątkiem są ludzie świadomi duchowo, tacy jak Quincy czy Fullbringerzy). Mogą jednak współdziałać z normalną materią i produkować efekty fizyczne. Należy zauważyć, że Reishi nie mieszają się z atomami.

W Świecie Ludzi są pewne pokłady Reishi. Darmowe pokłady można zazwyczaj znaleźć bliżej natury. Quincy zbierają Reishi w walce i używają je w formie Reiryoku.

Można również kontrolować Reishi znajdujące się w powietrzu, dzięki czemu możliwe jest "stanie" w powietrzu.[1] Reishi stanowi podstawę do następujących technik:

  • Shunpo: Sposób w jaki poruszają się Shinigami.[3]
  • Quincy: Letzt Stil: W tej technice Quincy drastycznie zwiększają swoją moc przy pomocy wchłaniania Reishi. Ta technika rzeczywiście może uszkodzić obiekty zbudowane z Reishi.

Odniesienia Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Reishi

  • Śmierć Shinigami

    8 wiadomości
    • Chyba mam prawo się pomylić, co? -.-
    • Dusza ludzka i dusza shinigami to dwie różne kategorie. Ludzie się reinkarnują, a shinigami stają się cząsteczkami budującymi S...
  • Soul society

    22 wiadomości
    • Usiłuję powiedzieć od początku: skoro człowiek jest w Soul Society, oznacza to, że jest '''istotą duchową''�...
    • Taka odpowiedź mi odpowiada :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki