FANDOM

Quincy: Letzt Stil (滅却師最終形態 ([クインシー・レツトシュティール]) , kuinshī retsutoshutīru; po niemiecku „Quincy: Ostatni Styl”, a japońsku „Finalna Forma Quincy”) jest to bojowa technika Quincy, polegająca na ogromnym, lecz krótkotrwałym zwiększeniu mocy kosztem jej późniejszej utraty.

Przegląd Edytuj

Quincy: Letzt Stil jest zupełnie inną techniką niż Quincy: Vollständig. Wandenreich uważa tę technikę za relikt przeszłości, który odszedł w zapomnienie ponad 200 lat temu. Quilge Opie stwierdza, że Sōken Ishida był jedyną osobą, która przywiązana do tej techniki przekazywała ją dalej, odrzucając jednocześnie zdobycze rozwoju Quincy.[1]

Użycie Edytuj

Quincy: Letzt Stil aktywuje się poprzez zdjęcie Rękawicy Sanrei, czemu towarzyszy emanacja potężnej energii duchowej. Działanie to skutkuje znacznym zwiększeniem mocy na krótki czas i wiąże się z utratą mocy Quincy.[2]

Opis Edytuj

Korzystając z tej techniki Uryū Ishida zyskuje strój lepiej przystosowany do walki niż standardowy uniform Quincy. Lewe ramię wraz z barkiem jest osłonione naramiennikiem ozdobionym niebieskim krzyżem Quincy. Od pasa w dół aż do podudzia, prawa noga jest osłoniona białym materiałem zdobionym pionowymi i poziomymi, niebieskimi liniami. Zmianie ulega również łuk Ishidy. Charakterystyczną cechą tej formy jest skrzydło zbudowane z Reiatsu umieszczone na prawym ramieniu.[3] Jego zadaniem jest zbieranie dużej ilości Reishi z otoczenia i magazynowanie ich.

Specjalne umiejętności techniki Edytuj

Quincy Final Form in use

Uryū ładujący i wystrzeliwujący potężny atak

W tym stanie, użytkownik uzyskuje ekstremalną siłę i prędkość, dzięki czemu może całkowicie zdominować przeciwnika klasy kapitańskiej.

  • Całkowite Ujarzmienie Reishi

W tej formie Uryū jest zdolny do absorpcji pobliskich struktur w Soul Society, które zbudowane są z Reishi. Niszczy on wiązania między cząstkami duchowymi by następnie je zaabsorbować.[4]

Po aktywacji Quincy: Letzt Stil siła strzał Uryū drastycznie wzrasta. Strzały utworzone z zebranej energii są zauważalnie silniejsze niż standardowe pociski Reishi. Moc strzał może być kontrolowana przez użytkownika. Zwykła strzała posiada wystarczająco mocy by dotkliwie ranić oponenta w stopniu kapitana. Wzmocniona pojedyncza strzała dysponuje mocą zdolną przeciąć Konjiki Ashisogi Jizō na pół, zadać krytyczne obrażenia Kurotsuchiemu i uszkodzić pobliskie budynki[5][6]

Podczas działania Quincy: Letzt Stil, technika Hirenkyaku jest znacznie szybsza, pozwalając Ishidzie z łatwością się poruszać. Dzięki połączeniu przyśpieszonej techniki poruszania z wzmocnionymi strzałami, Quincy staje się śmiertelnie niebezpieczny, przewyższając nawet Shinigami o randze kapitana.[7]

Wady Edytuj

Quincy: Letzt Stil jest bronią obosieczną, ponieważ ciało użytkownika nie jest w stanie długotrwale wytrzymać przypływu ogromnej energii. Po krótkim okresie użytkowania, ciało Quincy w ramach instynktu samozachowawczego pozbawia użytkownika wszelkich mocy. Quincy: Letzt Stil jest używana jako ostatnia deska ratunku z powodu nadzwyczajnie niebezpiecznego procesu odzyskiwania mocy Quincy.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki