FANDOM

Ichigo's Substitute Shinigami Badge.png

Odznaka Przedstawiciela Shinigami

Przedstawiciel Shinigami (死神代講, Shinigami Daikō; JPF "Przedstawiciel Strażników Śmierci"), czasami nazywany Przedstawicielem Shinigamim, to tytuł nadawany Shinigamim, którzy otrzymali moce Shinigami nielegalnie, ale zostali zaakceptowani przez Soul Society.

Jednym ze sposobów uzyskania mocy Shinigami nielegalnie jest przebicie serca przez Zanpakutō innego Shinigami, ale szanse na to są bardzo małe.[1] Zazwyczaj osoba zyskuje tylko połowę mocy[2] i zazwyczaj tymczasowo.[1] W przypadku Ichigo, przejął on całą, a nie połowę mocy Rukii Kuchiki, która połączyła się z jego wrodzoną energią duchową.[2]

Soul Society zakazuje stosowania takich metod, bo mogą być one wykorzystywane przez nieuczciwych Shinigami, jednak jeśli ta sytuacja jest pożyteczna, jak w przypadku Ichigo, dostaje on status Przedstawciela Shinigami. Dostaje wtedy Odznakę Przedstawiciela Shinigami, która umożliwia mu wyjście z ciała fizycznego do formy duchowej.[3][4]

Jedynymi znanymi do tej pory Przedstawicielami Shinigami są Ichigo Kurosaki oraz Kūgo Ginjō.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 1, strona 43

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki