FANDOM

Taaaki zalążek.

Pojawia się nowy kapitan! Shūsuke Amagai jest sto sześćdziesiątym ósmym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Rangiku zaczepia Tōshiro, by poinformować go, iż w Trzecim Oddziale wybrano nowego kapitana. Ten jednak zauważa, że jako on sam tę rangę posiada, wie o tym. Rangiku podejrzewa Izuru, lecz Hitsugaya wypiera ten pomysł, zaganiając ją do pracy. Nazajutrz, Genryūsai zwołuje zebranie kapitanów, na którym przedstawia nowego członka elity. Jest nim Shūsuke Amagai. Po jakimś czasie rozmawia z kapitanem Ukitake, który poleca się w razie problemów, podczas gdy reszta stara się do niego przywyknąć.

Gdy Amagai zjawia się wśród członków swojego oddziału, od razu wita się z jego porucznikiem, Kirą. Przy okazji przedstawia też nowego członka, to jest Makoto Kibune, mający zostać trzecim oficerem. Mimo miłego przysposobienia, nowy kapitan nie wzbudza sympatii grupy. Jednak stara się ich zrozumieć i ogłasza, że będzie wszystkich chronił tak, jak na lidera przystało. Po wszystkim Kira zwierza się Rangiku, iż w jego oddziale nie panuje zbyt przyjemna atmosfera i obawia się jutra. Kobieta proponuje mu zorganizować przyjęcie z dodatkiem sake. Tak więc się dzieje. Shūsuke zjawia się w miejscu wydarzenia. Kira nalewa mu trunku, a ten, choć z oporem, pije go i od razu da się zauważyć tego skutki, gdyż kapitan mdleje. Makoto stara się wykorzystać sytuację i lepiej poznać pozostałych członków oddziału.

Podczas przyjęcia ogłoszono alarm. Okazuje się, że trzydziestu Menosów Grande przemierza Dangai w kierunku Soul Society i tymi, którzy mają je powstrzymać, jest właśnie trzeci oddział. Początkowo radzi sobie stosunkowo dobrze, do momentu, w którym pojawia się Kōtotsu. Wtem Kira zarządza odwrót. Robi się coraz niebezpieczniej. Wtedy właśnie zjawia się Shūsuke i niszczy Kōtotsu. Upewnia się, czy wszyscy są cali, po czym pada pijany na ziemię.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Hollowów:

  • Cero (虚閃 [セロ], Błysk Pustego)

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

  • Wabisuke (侘助, Posłaniec Pokuty)

Pozostałe moce:

  • Nienazwana broń Amagaia

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki