FANDOM

Plecami do siebie, walka do śmierci jest czternastym odcinkiem anime Bleach.

Ichigo i Uryū walczą wspólnie przeciwko Menosowi Grande.

Opis Edytuj

O14 Hollowy gromadzę się wokół wyrwy

Hollowy gromadzą się nad Karakurą

Szczelina na niebie nad Karakurą się powiększa i w powietrzu pojawia się coraz więcej Hollowów. Uryū przez chwilę wpatruje się w niebo wraz z Ichigo, Rukią i Konem, ale po chwili zaczyna biec, ignorując słowa Kurosakiego. Ishida wypuszcza strzałę i krzyczy do pomarańczowowłosego, że ich pojedynek jeszcze się nie skończył, a on ma zamiar stawić czoła Hollowom, bo jest ostatnim Quincy. Kiedy chłopak znika z oczu zaskoczonemu Ichigo, Rukia wyjaśnia, że dowiedziała się od Kisuke Urahary, iż Quincy wyginęli 200 lat temu, a właściwie zostali wytępieni przez Shinigami, bo naruszali równowagę pomiędzy światami.

O14 Ichigo góruje nad Hollowami

Ichigo na stercie Hollowów

Choć Ishida niszczy dziesiątki Hollowów, ich liczba się nie zmniejsza. Ichigo rusza do walki i w piorunującym tempie "wycina" sobie drogę do Ishidy. Mówi czarnowłosemu, że wie już o powodach jego nienawiści do Shinigami, związanej z eksterminacją sprzed 200 lat. Dodaje, że dla niego nie ma to znaczenia, bo nic nie wie na temat sporu i nie stoi po niczyjej stronie, ale sposób Quincy niszczenia Hollowów jest zły. Ishida przerywa Kurosakiemu i oświadcza, że nie obchodzi go czystka sprzed dwóch wieków. Co więcej, z początku przyznawał w tamtej sprawie rację Shinigami, dopóki jego mistrz i dziadek, Sōken Ishida, nie został zabity na jego oczach z winy Shinigami, kiedy został zaatakowany przez pięć potężnych Hollowów, a Shinigami nie udzielili mu wsparcia w walce.

O14 Urahara, Tessai, Ururu i Jinta przybywają z pomocą

Ekipa Kisuke przybywa z pomocą

Ichigo przerywa Ishidzie - tak naprawdę kończy jego wywody - kopniakiem. Mówi, że jeśli jego dziadek chciał, by Quincy i Shinigami połączyli swoje siły w walce, to właśnie oni powinni to zrobić. Ishida i Ichigo stają do siebie plecami i zaczynają walkę z Hollowami. Zabijają ich wiele, ale dziura w niebie niepokojąco się rozszerza. Ku przerażeniu przyjaciół wychodzi z niej gigantyczny Hollow. Nieoczekiwanie pojawia się wsparcie w postaci ekipy Urahary: Jinta i Ururu. Kisuke mówi, że oni zajmą się płotkami, a zadaniem Ichigo jest walka z gigantycznym potworem.

O14 Ichigo kontra Menos Grande

Ichigo atakuje Menosa Grande

Rukia mówi, że to olbrzymi przeciwnik to Menos Grande i wyjaśnia, iż powstał z połączonych setek Hollowów. Ichigo rzuca się na olbrzyma, niestety nie udaje mu się nawet zranić go w stopę. Przerażona Rukia chce włączyć się do walki, ale Urahara obezwładnia ją za pomocą Bakudō, Shibireyubi i stwierdza, że Ichigo musi sobie poradzić z tym sam. Tymczasem Ishida celuje w Menosa, ale także on nie rani go poważnie. Zirytowany pyta Ichigo, jaki był jego plan, kiedy rzucił się na Menosa sam, a Shinigami odpowiada, że jego zamiarem było posiekanie Hollowa na kawałki, rozpoczynając od dołu, aż zostanie sama głowa. Ishida stwierdza, że Kurosaki jest pozbawiony rozumu i przypadkiem dotyka ostrza jego Zanpakutō. Na zdumionego Uryū przepływa uwolnione Reiryoku Ichigo, a jego łuk staje się ogromny. Ishida stwierdza, że ma plan.

Tymczasem Inoue i Sado Yasutora na polecenie Urahary obserwują całe zajście z pobliskiego mostu. Inoue mówi, że tak naprawdę nie utraciła wspomnień o tym, jak Ichigo obronił ją przed jej jej bratem. Dziewczyna zwraca się do Chada z pytaniem, co teraz powinni zrobić.

O14 Ichigo niezadowolony z pomysłu Uryu

Uryū i Ichigo przygotowują się do wspólnego ataku na Menosa

Ishida przywiązuje sobie do głowy Zanpakutō Kurosakiego i każe mu wyzwolić swoje Reiatsu, ale Ichigo przyznaje, że nie ma kontroli nad stabilizowaniem swojej energii i wysuwa przypuszczenie, że prawdopodobnie jego Reiatsu zawsze jest na najwyższym poziomie. Tymczasem Menos przygotowuje się do wystrzelenia Cero i Kurosaki rusza na niego, chwytając swój Zanpakutō. Rukia krzyczy, każąc im uciekać albo atom po nic nie zostanie. Ichigo jednak paruje Cero swoim Zanpakutō. Moc Kurosakiego rośnie. Odbije Cero w Menosa, który się pod wpływem ataku się wycofuje. Ichigo przewraca się, kształt jego Zanpakutō robi się niestabilny. Obserwujący to Ishida dochodzi do wniosku, że ciało Kurosakiego tego nie zniesie. Quincy postanawia pomóc Shinigami ustabilizować Reiatsu i staje na jego mieczu. Wystrzeliwuje strzały z Reiatsu Kurosakiego w powietrze i ignoruje słowa Ichigo, który mówi, że to niebezpieczne. Ishida każe mu się zamknąć, bo jeśli Ichigo nie przeżyje, to nie dokończą walki. W myślach przeprasza swojego sensei za to, że zdecydował ocalić Shinigami.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte Kidō:

Techniki Hollowów:

  • Cero (虚閃, Błysk Pustego)
  • Garganta (黒腔 (ガルガンタ) , Czarna Jama)

Pozostałe moce:

  • Kojaku (弧雀, Łuk Wróbla)

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki