Fandom

Bleach Wiki

Pilotażowy rozdział Bleacha

2168stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Pilotażowy rozdział Bleacha (znany również jako Rozdział 00) to rozdział autorstwa Tite Kubo, który ukazał się w Weekly Shōnen Jump po zakończeniu jego poprzedniego dzieła, ZombiePowder. Został później dołączony do Bleach: Official Character Book SOULs.

Opis Edytuj

Bleach okładka 00.jpg

Okładka pilotażowego rozdziału Bleacha

Hollow błaga Ichigo o przebaczenie i obiecuje, że nie zrobi już nic złego. Kurosaki drwi z niego i pyta kto mu pozwolił odejść w spokoju, po czym oczyszcza go swoim Zanpakutō. Następnie Ichigo pyta się duszy starszego mężczyzny, czy wszystko w porządku, i wręcza mu przepustkę do Soul Society.

Istnieją dwa typy dusz: normalne, nazywane Plusami oraz tak zwane złe Hollowy. Shinigami zajmują się dwoma rzeczami. Uwalniają Plusy z ciał i odsyłają je do Soul Society oraz niszczą Hollowy, które próbują napaść na dobre dusze. Rukia tłumaczy to Ichigo wraz z obrazkami.

Kurosaki przypomina sobie jak tydzień wcześniej spędzał czas na spacerowaniu z kolegą. Podczas ich rozmowy Ichigo cały czas był otoczony przez kilka dusz, unoszących się za jego plecami. Niespodziewanie pojawiła się przed nimi kobieta ubrana w czarne kimono. Kurosaki od razu zorientował się, że jest ona duszą, ponieważ Mizuiro jej nie widzi. Kobieta ściska Hollowa i zamierza uderzyć go mieczem, lecz Ichigo jej przerywa. Chłopak mówi, że nikt już nie walczy mieczem i powinna użyć pięści, a tak w ogóle to nie wypada walczyć. Rukia uświadamia sobie, że Kurosaki ją widzi i nagle krzyczy by uciekał. Z tyłu pojawia się wielki Hollow zwabiony Plusami, które podążały za Ichigo, lecz od tego momentu urwał mu się film.

Gdy już się obudził, był w swoim pokoju, a Rukia skurczyła się do miniaturowych rozmiarów. Zmusiła go do przejęcia obowiązków Shinigami, bo podczas ochraniania Plusów zużyła całą swoją moc, czego wynikiem jest skurczenie. Aby odzyskać dawną formę, musi przez 7 dni i 7 nocy oddać swoją broń jego duszy i powierzyć mu tą pracę. Ichigo krzyczy by włożyła go do ciała, lecz ona odmawia i każe mu ładnie poprosić. Kiedy wraca, krzyczy by teraz wynosiła się z jego kubka, przez co znów oddziela jego duszę od ciała.

Występujące postacie Edytuj

Poważne różnice Edytuj

Ten rozdział zawiera dużo różnic z oryginalną fabułą. Niektóre z nich to:

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Tite Kubo po raz pierwszy przesłał projekt Bleacha do Weekly Shōnen Jump, został on odrzucony. Po przeczytaniu historii Akira Toriyama, twórca Dragon Balla przesłał list, w którym zachęcał Kubo do dalszej pracy nad serią.[9]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Okładka rozdziału, strona 1
  2. Manga Bleach; Rozdział pilotażowy, strona 10
  7. Manga Bleach; Rozdział pilotażowy, strona 3, 9 i 25
  9. Charles Solomon:Creator Tite Kubo surprised by 'Bleach' success([[język angielski |ang. ]]).8 sierpnia 2008.

Nawigacja Edytuj

Omake w Bleachu
Anime Encyklopedia Arrancarów · Siedem Cudów Miasta Karakura · Najwyższy Ilustrowany Przewodnik Shinigami Kona-sama · Encyklopedia Quincy · Ilustrowany Przewodnik Shinigami · Przedstawienie Zanpakutō Shinigami · Dziennik Pracy Przedstawiciela Shinigami · Słownik Xcution
Manga 25.2 things like loneliness · Bleach Pirate Team · Byakuya's Gift · Christmas in Carmine · Imaginary number 01. the unforgivens · Keigo and Tadanobu · Phone Crazy on Stage & When You Are The Punchline · Shigekuni Claus · The Official Captain's Guide to Gotei 13 Cleaning · First Scolding Of The New Year · Radio-Kon Baby!!
Pozostałe Tedious Everyday Tales Colorful Bleach · Szkice pomiędzy rozdziałami · Pilotażowy rozdział Bleacha

Więcej w Fandom

Losowa wiki