FANDOM

Taaaki zalążek.

Pilotażowy rozdział Bleacha (znany również jako Rozdział 00) to rozdział autorstwa Tite Kubo, który ukazał się w Weekly Shōnen Jump po zakończeniu jego poprzedniego dzieła, ZombiePowder. Został później dołączony do Bleach: Official Character Book SOULs.

Opis Edytuj

Bleach okładka 00.jpg

Okładka pilotażowego rozdziału Bleacha

Hollow błaga Ichigo o przebaczenie i obiecuje, że nie zrobi już nic złego. Kurosaki drwi z niego i pyta kto mu pozwolił odejść w spokoju, po czym oczyszcza go swoim Zanpakutō. Następnie Ichigo pyta się duszy starszego mężczyzny, czy wszystko w porządku, i wręcza mu przepustkę do Soul Society.

Istnieją dwa typy dusz: normalne, nazywane Plusami oraz tak zwane złe Hollowy. Shinigami zajmują się dwoma rzeczami. Uwalniają Plusy z ciał i odsyłają je do Soul Society oraz niszczą Hollowy, które próbują napaść na dobre dusze. Rukia tłumaczy to Ichigo wraz z obrazkami.

Kurosaki przypomina sobie jak tydzień wcześniej spędzał czas na spacerowaniu z kolegą. Podczas ich rozmowy Ichigo cały czas był otoczony przez kilka dusz, unoszących się za jego plecami. Niespodziewanie pojawiła się przed nimi kobieta ubrana w czarne kimono. Kurosaki od razu zorientował się, że jest ona duszą, ponieważ Mizuiro jej nie widzi. Kobieta ściska Hollowa i zamierza uderzyć go mieczem, lecz Ichigo jej przerywa. Chłopak mówi, że nikt już nie walczy mieczem i powinna użyć pięści, a tak w ogóle to nie wypada walczyć. Rukia uświadamia sobie, że Kurosaki ją widzi i nagle krzyczy by uciekał. Z tyłu pojawia się wielki Hollow zwabiony Plusami, które podążały za Ichigo, lecz od tego momentu urwał mu się film.

Gdy już się obudził, był w swoim pokoju, a Rukia skurczyła się do miniaturowych rozmiarów. Zmusiła go do przejęcia obowiązków Shinigami, bo podczas ochraniania Plusów zużyła całą swoją moc, czego wynikiem jest skurczenie. Aby odzyskać dawną formę, musi przez 7 dni i 7 nocy oddać swoją broń jego duszy i powierzyć mu tą pracę. Ichigo krzyczy by włożyła go do ciała, lecz ona odmawia i każe mu ładnie poprosić. Kiedy wraca, krzyczy by teraz wynosiła się z jego kubka, przez co znów oddziela jego duszę od ciała.

Występujące postacie Edytuj

Poważne różnice Edytuj

Ten rozdział zawiera dużo różnic z oryginalną fabułą. Niektóre z nich to:

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Tite Kubo po raz pierwszy przesłał projekt Bleacha do Weekly Shōnen Jump, został on odrzucony. Po przeczytaniu historii Akira Toriyama, twórca Dragon Balla przesłał list, w którym zachęcał Kubo do dalszej pracy nad serią.[9]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Okładka rozdziału, strona 1
  2. Manga Bleach; Rozdział pilotażowy, strona 10
  7. Manga Bleach; Rozdział pilotażowy, strona 3, 9 i 25
  9. Charles Solomon:Creator Tite Kubo surprised by 'Bleach' success([[język angielski |ang. ]]).8 sierpnia 2008.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki