FANDOM

Aparat.png GALERIA

Pan Wieprz (ブタ肉さん, Butaniku-san) jest wypchaną zabawką, w której Riruka Dokugamine umieściła porwanego członka Yakuzy i wsadziła wewnątrz domku dla lalek.

Wygląd Edytuj

Ep349 Pork.png

Ludzki wygląd Pana Wieprza

Pan Wieprz jest członkiem Yakuzy z nadwagą, krótkimi, czarnymi włosami i okularami z dużymi oprawkami. Ma małe usta i koszulę z kwiatami oraz lekkie spodnie z zegarkiem na lewym nadgarstku.[1]

Podczas gdy był uwięziony podczas testu Ichigo, Pan Wieprz jest kreaturą o twarzy świni z humanoidalnym ciałem. Ma pionowe linie biegnące w dół ciała, jak również 3 grubsze linie poziome, a na dodatak każda z nich ma duży przycisk, który jest guzikiem. Ma również przysadziste kończyny, podobne do pluszowego misia.

Fabuła Edytuj

Zaginiony Przedstawiciel Shinigami Edytuj

Ep348 Maskotka próbuje złapać Ichigo.png

Maskotka próbuje złapać Ichigo

Pan Wieprz pojawia się wewnątrz domku dla lalek, gdy Ichigo zostaje tam wysłany.[2] Zaczyna walczyć z Ichigo,[3] ale Kurosaki ciągle ucieka od niego. Ichigo jest zaskoczony, że może mówić, a Riruka wyjaśnia, że jest to stary członek Yakuzy, którego porwała i wsadziła do zabawki. Pan Wieprz przeszkadza w konwersacji, mówiąc, że jeśli nie zabije Ichigo w następnych 15 minutach, on na zawsze utknie wewnątrz zabawki. Riruka uderza Pana Wieprza w głowę, nazywając dziwnym wypchanym zwierzęciem, przed zamknięciem dachu domu dla lalek. Krzyczy na Ichigo prosząc, by pozwolił się zabić i zaczyna gonić Ichigo ponownie.[4] Gdy Ichigo zrozumiał, że mógłby użyć swojej odznaki jako Fullbringu, piętnastominutowy limit kończy się, powodując, że Pan Wieprz wchodzi w "Tryb Szalonej Bestii".[5]

Ep348 Ichigo i Pan Wieprz dowiadują się o upłynięciu czasu.png

Ichigo i Pan Wieprz dowiadują się o upłynięciu czasu

Ichigo walczy z Panem Wieprzem, który jest w "Trybie Szalonej Bestii". Gdy zegar Giriko Kutsuzawy będzie kontynuował odliczanie, z kolejnymi piętnastoma minutami, gdyż będą mogli wyjść. Jeśli spróbują wyjść przed tym, albo nie będzie zwycięzcy do tego momentu, domek dla lalek zostanie spalony.[6] Ichigo zauważa, że moc Pana Wieprza wzrosła. Chcąc zdobyć małą przewagę przez podniesienie guzika jak pocisk i wrzucenia tego w jedno z oczu Pana Wieprza, ukrywa się.[7]

Ep349 Ichigo atakuje odznaką.png

Ichigo walczący z Panem Wieprzem w Trybie Szalonej Bestii

Pan Wieprz później odkrywa kryjówkę Ichigo,[8] i uderza ścianę, za którą Kurosaki ukrywa się, ale Ichigo odskakuje z drogi i nad ramieniem Pana Wieprza. Ichigo włącza odznakę Shinigami na głowę, ale nie ma to żadnego efektu i spada na podłogę. Ichigo rusza, by złapać swoją odznakę i próbuje przeciąć Pana Wieprza z nią, ale tylko trochę zgiął jego rękę. Ichigo wtedy odkrywa jak używać odznaki i blokuje jeden z ciosów Pana Wieprza i wtedy wypuszcza na niego podmuch w kształcie czarnego koła. Uderza w jego głowę, powodując, że upada i zostaje pokonany.[9] Z końcem testu, Riruka kicha na swój domek dla lalek i uwalnia zarówno Pana Wieprza jak i Ichigo, z Panem Wieprzem powracającym do jego ludzkiej postaci.[10]

Ep349 Riruka threatens.png

Riruka grozi Panu Wieprzowi Fullbringiem

Po uwolnieniu z domu dla lalek, Pan Wieprz żąda pieniędzy od Riruki jako rekompensatę za jego robotę. Riruka odmawia i grozi mu swoim Fullbringiem, co powoduje, że jest wystraszony i przeprasza. Daje mu telefon i mówi, że wezwie go przy następnej pracy, i że ma pojawić się wtedy w 15 minut.[11]

Ep348 Mad Beast Mode.png

Tryb Szalonej Bestii

Tryb Szalonej Bestii: Z powodu zegarka Fullbringu Giriko, Pan Wieprz zmienia się w znacznie bardziej muskularną, większą i silniejszą wersję dawnego siebie. W tej formie, jego wygląd trochę się zmienia, gdyż jego ciało staje się znacznie szersze i głowa staje się skulona, a ciało, jak również członki, stają się znacznie muskularne. Wzory na ciele pozostają takie same, i zyskuje 3 oczu, w sumie 5.

Zwiększona siła: Jego moc zwiększa się w Trybie Szalonej Bestii, gdyż jest w stanie uderzyć przez ścianę wewnątrz domu dla lalek oraz jest w stanie wyrwać podłogę tylko za pomocą ust, ze względną łatwością.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki