FANDOM

Taaaki zalążek.

Orihime Inoue kontra Numb Chandelier to walka w Karakurze, podczas której Inoue po raz pierwszy używa swoich mocy.

Prolog Edytuj

Ishida zaproponował Ichigo pojedynek, z którego miało wyniknąć kto jest lepszy - Shinigami czy Quincy. Dzięki przynęcie do Karakury przybyły Hollowy. Jednak po pewnym czasie okazło się, że dwójka kolegów ze szkoły nie jest w stanie odeprzeć najazdu wszystkich Pustych. W Liceum Karakura nagle została zbita szyba. Inoue jako jedyna wyczuła, że niebezpieczeństwo się do nich zbliża.

Bitwa Edytuj

Orihime chcąc ochronić przyjaciół, próbowała namówić ich, aby jak najszybciej poszli do domów. Chciała im wmówić, że w telewizji będzie ciekawy program, który na pewno ich zainteresuje.[1] Dziewczyna zorientowała się, że jedyny jej znajomy, który mógłby jej pomóc jest zbyt daleko, by przybyć na czas. Hollow w między czasie zamaskował się, a Chizuru Honshō zaczęła przymilać się Inoue, co zdenerwowało Tatsuki, która wdała się w bójkę z koleżanką. Po pewnym czasie Arisawa mówi, że musi się pójść przebrać, a potem wróci po Orihime, która zaczyna błagać, żeby wyszły z terenu szkoły. Numb Chandelier widząc starania dziewczyny, przystąpiła do działania.

Następstwa Edytuj

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki