FANDOM

Omake (御負け) oznacza w języku japońskim "ekstra". Termin jest używany do oznaczenia bonusowej lub dodatkowej treści.

Omake w anime Edytuj

Omake są komediowymi mini-odcinkami, które pojawiają się po odcinku anime. Oferują dodatkowe informacje o odcinku, na przykład dotyczące technik, czy informacje o czyimś charakterze. Pokazują również różne sytuacje, takie jak spotkania Stowarzyszenia Kobiet Shinigami. Niektóre omake są również oparte na mandze.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami jest najczęstszym segmentem omake w anime, które czasami łączą się, tworząc krótkie historie niezwiązane z fabułą. Częściej jednak pokazują pojedyncze sytuacje. Do tej pory było osiem różnych segmentów omake.

Lista omake w anime Edytuj

Omake w mandze Edytuj

Są to dodatkowe rozdziały, które zostały wydane na specjalne okazje, takie jak Nowy Rok, Boże Narodzenie, itd. Ewentualnie są to krótkie opowiadanie w oparciu o gagi i "canon-tie" w rozdziałach, które zostały wydane w Databookach, ale nigdy nie wydane w tomach mangi. Do tej pory wydano dziewięć takich odcinków.

Lista omake w mandze Edytuj

Inne omake Edytuj

Są to dodatkowe historie opowiedziane w formacie mangi, które nie pasują do definicji omake.

Lista innych omake Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki