FANDOM

Odwrócony Świat (逆様の世界, Sakasama no Sekai) jest techniką Zanpakutō Shinjiego.

Przegląd Edytuj

Kiedy Hirako odwróci miecz, tworzą się różowe mgły oraz przyjemny zapach, który oddziałuje na zmysły. Shinji określił technikę jako „atutową kartę”. Sprawia, że postrzeganie przeciwnika się odwraca. Góra staje się dołem i odwrotnie, lewa prawą, a nawet przód tyłem. Jest to jednak coś więcej, niż tylko zmiana postrzegania, ponieważ przeciwnik widzi wszystko tak, jakby miał oczy z tyłu głowy. Nie ważne jak potężny jest przeciwnik, nawet jeśli jest przyzwyczajony do walki w konkretnym przypadku, ich organizm nie dostosuje się i będzie nadal walczyć o odruch, który powoduje, że nieustannie poddadzą się efektowi.[1] Shinji wykorzystał tą umiejętność, aby ciąć Aizena z przodu, podczas gdy jemu samemu wydawało się, że zaszedł go od tyłu i bronił się, jakby był atakowany od tyłu. Wielką zaletą tego Shikai jest to, że nawet kiedy przeciwnik zrozumie już, jak działa, odruchy jego ciała są przeciw niemu. Aizen stwierdził jednak, że to „tylko halucynacja, tylko dziecięca gra” i pomimo pomieszania postrzegania udało mu się zranić Shinjiego.[2]

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki