Fandom

Bleach Wiki

Obrońca Lasu Menosów

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Obrońca Lasu Menosów jest Hollowem klasy Adjuchas i liderem Hollowów, które rezydują w Lesie Menosów. Jego właściwe imię nie jest znane. Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Strażnik Lasu Menosów jest ogromnym Hollowem klasy Adjuchas. Ma na plecach coś w rodzaju skorupy, gdzie mieści się również jego ogon. Jego dziura Hollowa jest zlokalizowana po lewej stronie klatki piersiowej i nosi dużą narzutę owijającą ciało wokół bioder.

Charakter Edytuj

Okazał się być bardzo przebiegłym w zastawianiu pułapek na intruzów w lesie, przechwytując Nel Tu, Pesche i Dondochakkę, aby zwabić Ichigo, Renjiego, Uryū, Sado i Bawabawę w pułapkę. Obrońca Lasu Menosów zna Ashido Kanō i walczył z nim wiele razy w przeszłości. Z powodu ich konfliktu, nienawidził Ashido i zastawiał na niego pułapki, przy każdej okazji jaką zdobył.

Fabuła Edytuj

Hueco Mundo Edytuj

Po tym, jak Runuganga wysyła Ichigo i jego przyjaciół do Lasu Menosów, Obrońca i posłuszne mu Adjuchasy również wchodzą do lasu, by zabić intruzów. Podczas bitwy, dwóch z pozostałych trzech Adjuchasów zostają zabici i Obrońca decyduje się samemu skonfrontować z Ashido. Gdy Strażnik bierze górę, Rukia Kuchiki używa swojego Shikai na nim, by unieruchomić go. Ashido zabija Hollowa natychmiastowo po tym.

Obrońca Lasu Menosów jest najpotężniejszym Hollowem w Lesie Menosów i dlatego też został nadany mu tytuł lidera w lesie.

Biczowanie ogonem: Główną bronią Obrońcy jest jego ogon. Używa go, by biczować Ashido, ale udaje mu się zablokować ten ogon.

Dodatkowa rozciągliwość: Ma umiejętności do rozciągnięcia kilku długich kończyn z pleców. Jeśli to nie zadziała, Obrońca może rozszerzyć swój ogon w grunt i atakować nim z pod powierzchni.

Cero: Obrońca Lasu Menosów również pokazał zdolność do wystrzelenia czerwonego Cero z ust, przez otwarcie ich.

Ciekawostki Edytuj

Recycledhollow.png

Hollow, który bardzo przypomina Strażnika, atakuje Muramasę

  • W Nieznanych opowieściach Zanpakutō, Hollow przypominający Obrońcę atakuje Muramasę, gdy ten podróżował przez Las Menosów. Muramasa pokonuje go bez zbytniego wysiłku (choć Muramasa był w osłabionym stanie). Hollow jest czarny, a jego dziura jest ulokowana pod klatką piersiową. Ponadto, nie posiada ogona.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki