FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Numb Chandelier (ナム シャンデリア, Namu Shanderia) jest jednym z Hollowów, które zostały przyciągnięte do Karakury za pomocą przynęty Uryū w sadze Agent Shinigami. Zaatakowała wielu uczniów Liceum Karakura w tym Tatsuki Arisawę i Chizuru Honshō, lecz ostatecznie została pokonana przez Orihime Inoue.

Wygląd Edytuj

Jej maska ma kształt meduzy z 6 kończynami na dole i 3 okręgów na górze. Jej ciało składa się z 12 macek w kolorach niebieskim lub lawendowym. Dziura Hollowa znajduje się nad maską, na styku z macką.[1]

Osobowość Edytuj

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

O13 Numb Chandelier pojawia się za Orihime

Numb pojawia się za Inoue

Kiedy przybywa do Świata Ludzi, Numb Chandelier ukrywa się nad siłownią Liceum Karakura i czeka.[2] Zauważa Orihime Inoue, że jest człowiekiem o wysokim poziomie energii duchowej i postanawia ją zaatakować.

Bulb Scatter (バルブスキャッター, Barubusukyattā; "Rozproszona Żarówka")[3]: Na masce Numb Chandeliera znajdują się nasiona, które wystrzeliwane są jak pociski. Jeśli nasiono dotknie jakiegoś człowieka, jego ciało znajdzie się pod kontrolą Hollowa.[4]

Moc duchowa: Jako Hollow, Numb Chandelier posiada nieznany poziom mocy duchowej.

Latanie: Podczas ataku na Liceum Karakura, wykazała umiejętność latania lub unoszenia się w powietrzu.

Ciekawostki Edytuj

  • Numb Chandelier pozostała nienazwana w mandze, jej imię zostało ujawnione w SOULs databook.[5]
  • W przeciwieństwie do innych Hollowów, maska Numb Chandelier wydaje się być elastyczna dzięki licznym mackom.[6]

Odniesienia Edytuj

  3. Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; strona 156
  5. Bleach Official Character Book SOULs, strona 71

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki