FANDOM

Nowy film już w kinach! Wstęp do 'Rozdziału w piekle' jest dwieście dziewięćdziesiątym dziewiątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Shrieker Togabito

Tajemniczy napastnik

Dusza kobiety goniona była przez Shriekera, który wydostał się z Piekła. Na jej pomoc przyszedł Shinigami, którego owy grzesznik zabił. W sklepie Urahary Rukia pomaga dostarczyć towar Kisuke. Kapelusznik ostrzegł Kuchiki o znikających Shinigami. Rukia była pewna że to jakiś Hollow, jednak Urahara nie znalazł tam ich Reiatsu. Wieczorem Zennosuke Kurumadani walczy z Shriekerem, który poszukiwał Shinigami. Gdy chciał zabić Kurumadiniego, pojawiła się Rukia i przy pomocy Tsukishiro zamroziła go, jednak to na niego nie zadziałało. Kuchiki użyła Sōkatsui, ale bez skutecznie. Były Hollow przy pomocy skrzydeł na rękach wzniósł się w powietrze. Shrieker zaczyna wypytywać czy go zna. Rukia sobie nie przypomina, więc "odświeża" jej pamięć przy pomocy wybuchających pijawek.

Shrieker Hell portal

Shrieker powracający do Piekła

Gdy Shrieker przybił ją do ściany, pomógł Shinigami w afro, który znowu został pokonany. Rukia zauważyła na rękach grzesznika łańcuch. Gdy miała zostać zabita, pojawił się Renji, który musiał użyć Bankai gdy tylko w padł na ścianę. Kuchiki trafiła grzesznika, który spadając wpadł w bramę Piekła.

W Soul Society, Yamamoto wezwał nadzwyczajne posiedzenie kapitanów o wydarzeniu, które było w świecie ludzi.

Szayelaporro attacks Shuren

Szayelaporro atakujący Shurena

Bleach - 299 - Large 37

Gran Rey Cero

W Piekle pojawił się Aaroniero i Szayelaporro. Mówili o tym gdzie się znajdują. Odpowiedział im Shuren, że znajdują się w Piekle. 8 i 9 Espada uwolnili Zanpakutō. Zdziwieni pytali się, kim on jest. Aaroniero natychmiast uwolnił form Resurrección, a Szayelaporro bezskutecznie go powstrzymywał. 9 Espada padł szybko, a Grantz użył Gran Rey Cero. Shurena to zdziwiło, i powiedział, że oni nie otworzą. Spojrzał na lampę (w której był Ichigo w formie Vasto Lorde), że on im pomoże.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Kisuke, Tessai, Jinta, Ururu i Yoruichi postanawiają udać się na wakacje na Hawaje. Ururu mówi, że będą się świetnie bawić na plażach i w sklepach. Podczas sprawdzania bagażów, obsługa lotniska dziwi się co tam robi kot. Mężczyzna postanawia go zabrać, a zamieniona w niego Yoruichi krzyczy na Kisuke, który myślał, że zaoszczędzi na bilecie.

Występujące postacie Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte Kidō:

  • Hadō #33, Sōkatsui (蒼火墜, Uderzenie Błękitnego Ognia)

Techniki Hollowów:

Techniki Shinigami:

Użyte Techniki:

Uwolnione Zanpakutō
Shikai:

Bankai:

Uwolnione Resurrección:

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki