Fandom

Bleach Wiki

Noba

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Noba (之芭, Noba), czasami błędnie romanizowany jako Nova to Kaizō Konpaku stworzona przez Kisuke Uraharę, by wykrywać reiatsu Bount. Potrafi również zakrzywiać przestrzeń.

Wygląd Edytuj

W Gigai ma wygląd młodzieńca, noszącego futro i maskę zapinaną na zamek ukrywając czerwone włosy i jego jasnoniebieskie oczy. Na plecach ma niebieską tarczę. Po walce z Bount (Sawatarim) widzimy że jest cienki, tylko kilka mięśni naturalnych. Jego ogólny strój wygląda jak strój ninja. Kiedy jest w formie lalki, jest żółwiem w białej koszuli z czerwoną muszką i szarymi spodniami .

Osobowość Edytuj

Podobnie do swojego partnera, Yasutory Sado, Noba jest niezwykle nieśmiały, cichy, bardzo spokojny i niekłopotliwy. Zwykle znika w tle i nie drażni nikogo. Kiedy w pobliżu Noba znajdują się kobiety, najczęściej zakrywa on swoją twarz lub spuszcza głowę, aby nie pokazywać swoich emocji.

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Arrancar Edytuj

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

NobaAbilities2.gif

Noba używa swoich mocy do teleportacji

Uzdolniony taktyk: Chociaż wydaje się nadzwyczajnie nieśmiałym, Noba posiada umiejętności analityczne i jest biegły w zakresie strategii. W czasie walki z Sawatarim, wspólnie z Rangiku stworzyli plan dywersji, który umożliwił im tymczasowo podjęcie walki z przeciwnikiem.

Zaawansowany Sensor Reishi: Podobnie jak w przypadku Kurōdo i Ririn, Kisuke Urahara stworzył Nobę ze zdolnością do wykrywania i lokalizacji z dużej odległości różnych typów Reishi, wliczając w to unikalne Reishi Bount i ich lalek.[1]

Teleportacja: Noba posiada zdolność do przeprowadzenia teleportacji siebie i innych do dowolnej lokalizacji. Może także użyć swojej umiejętności wyczuwania siły duchowej, by teleportować się w pobliże obiektów posiadających moc duchową. W pluszowej formie jego zdolności teleportacji są ograniczone do dwóch metrów.

NobaAbilities.gif

Noba przekierowuje atak Zabimaru

  • Tunele czasoprzestrzenne: Potrafi tworzyć tunele czasoprzestrzenne, by przekierowywać ataki, oparte zarówno na sile fizycznej jak i energii, z powrotem w kierunku wroga. Dokonuje tego przez wykorzystanie tarczy, znajdującej się na jego plecach, jako ogniska. Jest w stanie również "wymazać" inne obiekty, wysyłając je do innego wymiaru.[2]

Wymiary Noby: Noba posiada wymiarową przestrzeń, którą może swobodnie przemieszczać i kontrolować. Wymiar służy jako pułapka dla przeciwników. Noba może nią w pełni manipulować (widać to w walce z Sawatarim i Baury).[3]

Zwiększona wytrzymałość: Noba nie umrze, ani nie będzie uszkodzony, dopóty będzie w Gigai, niezależnie od tego, co się stanie z tym ciałem.[4] Noba jest wystarczająco wytrzymały, aby przetrwać oddzielne ataki Hollowa, Shinigami, Bount, i Arrancara.[5][6][7]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 69
  2. Anime Bleach, Odcinek 68
  3. Anime Bleach; Odcinek 68
  4. Anime Bleach; Odcinek 84
  5. Anime Bleach; Odcinek 76
  6. Anime Bleach; Odcinek 120
  7. Anime Bleach; Odcinek 137

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki