FANDOM

Nigeki Kessatsu (弐撃決殺, Śmierć w dwóch krokach) jest techniką Zanpakutō Suì-Fēng.

Przegląd Edytuj

Jako pierwszy krok tej techniki, Suì-Fēng kłuje swojego wroga ostrzem Suzumebachi. Poza głęboką raną pozostawioną na ciele wroga, pojawia się piętno dokładnie w miejscu ataku. Rozprzestrzeniony znak nazywany jest Hōmonką (蜂紋華, Herb Szerszeni), co staje się celem drugiego ataku użytkownika. Jeśli kapitan uderzy drugi raz w to samo miejsce, gdzie przeciwnik został trafiony po raz pierwszy, osoba nieuchronnie umiera bez względu na swoją siłę. Ten atak odzwierciedla swoją nazwę "Śmierć w dwóch krokach".[1] Kiedy zdolność zaczyna działać, fioletowa energia rozprzestrzenia się po ciele wroga, całkowicie niszcząc ofiarę.[2][3] Wszystkie znaki pozostawione przez Suzumebachi pozostają, dopóki Suì-Fēng nie zażyczy sobie ich zniknięcia. Gdy Yoruichi była jeszcze w Onmitsukidō, Suì-Fēng mogła utrzymać herb przez około pół godziny.[4] Mechanika całej zdolności Suzumebachi nie opiera się raczej na samym zabiciu przeciwnika, ale także wymazaniu go z rzeczywistości.[5] Ta zdolność jest spowodowana przez jad, jaki wydziela żądło. Kiedy docelowo dochodzi do ciała, rozciąga się na jego terenie przez kilka minut, jeśli nie sekund, po czym dosłownie niszczy wroga.[6] Działanie trucizny może działać nieco dłużej, jeśli ofiara posiada sporą ilość Reiatsu.[7]

Odniesienia Edytuj

  3. Anime Bleach; Odcinek 233
  6. Anime Bleach; Odcinek 100, jedynie w anime
  7. Anime Bleach, Odcinek 100

Więcej z Fandomu

Losowa wiki