FANDOM

Nienazwana kobieta Arrancar zaatakowała miasto Karakura w fillerze o Karakura-Raizer. Była liderem twierdzy Hollowów. Pojawia się tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Nosi zmodyfikowaną wersję ubrania dla Arrancarów przypominającą sukienkę. Ma fioletowe, kręcone włosy i różowe oczy, jak również szminkę w kolorze włosów. Resztki jej maski wygląda jak głowa królika z uszami.

Fabuła Edytuj

Karakura-Raizer Edytuj

Hypererotic.png

Nienazwana kobieta Arrancar zaatakowana przez Karakura-Raizer Erotic

Gdy zespół Karakura-Raizer pokonuje kilku Hollowów, pojawia wraz z olbrzymią twierdzą pływającą po niebie. Twierdzi, że Sōsuke Aizen dał jej "wielkie mocarstwo". Ururu pokonała wszystkich Hollowów pochodzących z twierdzy a Kon, Tatsuki Arisawa, Keigo Asano i Chizuru Honshō poszli w kierunku twierdzy. Kobieta Arrancar próbuje zabić Arisawę, ale zdziwiła się że ta może odepchnąć jej Zanpakutō.

Wtedy Chizuru podchodzi od tyłu i łapie kobietę za piersi, nazywając je "piersiami potwora". Następnie Arrancarka odpycha ją od siebie, ale Chizuru wstaje i ponownie chwyta ją za piersi. Nienazwana kobieta ucieka używając Sonído. Honshō używa szybszej techniki, jak np. Erotycznej Akcji do Hyper Erotic Mode. Wtedy też używa Riser Doggy Style. Kobieta Arrancar krzyczy wtedy z bólu i strachu pozostawiając Kona, Tatsuki i zdziwionego Keigo.[1]

Nienazwana kobieta Arrancar później tworzy Michela w swoim kolejnym ataku na Karakurę.[2]

Sonído: Jako Arrancar, używa Sonído by móc uciec od Karakura-Raizer Erotic, tylko by wymanewrować jej Hyper Erotic Mode.[1]

Zanpakutō Edytuj

Zanpakutō tej kobiety ma formę książęcego pałacu - jak miecz lub pracownicy.[1] Jej Zanpakutō jest nieznany.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Anime Bleach; Odcinki 213-214
  2. Anime Bleach; Odcinek 311

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki