FANDOM

Aparat.png GALERIA

Nakeem Grindina (ナキーム・グリンディーナ, Nakīmu Gurindīna), czasem błędnie romanizowany jako Nakim, był Catorce (14.) Arrancarem oraz Fracción Grimmjowa Jaegerjaqueza.[2]

Wygląd Edytuj

Nakeem jest dość dużym Arrancarem o obfitych kształtach, który zazwyczaj stoi w pochylonej pozycji z skrzyżowanymi rękoma za plecami. Jego twarz jest okrągła i szeroka, z małymi oczami, szerokim nosem i wydatnymi wargami. Ma ciemne włosy przypominające miskę. Jego strój niczym nie różni się od reszty Frración Grimmjowa – przypomina ten Shawlonga. Jego maska zakrywa dokładnie prawą połowę twarzy i przypomina czaszkę.

Osobowość Edytuj

Nakeem jest dość poważny i spokojny, często wypełniając wszystkie rozkazy Shawlonga Koufanga. W mandze właściwie możemy zauważyć, jak mówi tylko jedno słowo - Sonído, po tym jak został spytany przez Matsumoto, jak się przemieszczają Arrancarzy.[3] Mówił trochę więcej w anime, ale o wiele mniej niż jego towarzysze.

Historia Edytuj

Nakim Gillian.png

Nakeem jako Gillian

Zanim ewoluował w Arrancara, był Hollowem klasy Gilliana, nie różnił się on od standardowego wyglądu tego gatunku, jednak jego maska wyróżniała się wśród innych. Podczas podróży po Hueco Mundo jako grupa na czele z Shawlongiem Koufangiem, natknęli się na mniejszego, lecz silniejszego od nich Adjuchasa o imieniu Grimmjow. Po stoczonej nim walce i przegranej grupy, postanawiają mu służyć i ziścić marzenia o zostaniu Vasto Lorde.[4]

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

Nakim vs. Matsumoto.png

Nakeem kontra Matsumoto

Kiedy Ulquiorra wraca ze Świata Ludzi, składa raport i twierdzi, że nie było sensu zabijać tak słabego przeciwnika jak Ichigo. Ten fakt budzi w Grimmjowie wściekłość i po spotkaniu bierze ze sobą wszystkich swoich Fracción do Karakury. Mówi, aby zabijali każdego, kto może ich zobaczyć. Kiedy ich lider wybiera się w kierunku Kurosakiego, reszta rozchodzi się w różne strony. Nakeem i Shawlong spotykają Hitsugayę i Matsumoto, po czym on zaczyna walczyć z Rangiku, z początku z nią wygrywając.[5]

Wydaje się, że Nakeem bez wysiłku pokona wicekapitan, ponieważ przez całą walkę nad nią górował. Rangiku, Renji i Hitsugaya mają jednak asa w rękawie. Prośba Matsumoto do Soul Society o zdjęcie limitów została zaakceptowana, a dzięki temu cała trójka Shinigami znów ma swoją pełną moc. Kobieta mówi mu, że jest zbyt powolny i pyta, jakiej techniki używają Arrancarzy. Gdy Nakeem mówi, że Sonído, ona odpowiada, że Shinigami używają Shunpo, po czym pojawia się za nim i łatwo go pokonuje swoim Shikai.[3]

Sonído: Nakeem jest w stanie użyć Sonído, a widzimy to, gdy po raz pierwszy pojawia się wraz z Shawlongiem przed Hitsugayą i Matsumoto. Używa go także w walce z wicekapitan. Ostatecznie ta twierdzi, że jest on dość powolny.[5]

Spory wzrost: Podczas walki z Rangiku, wydaje się jakby Nakeem urósł na tyle, aby mógł zgnieść Rangiku swoją stopą.[3] Nie wiadomo, czy wzrost to jakaś technika, czy tylko wizualna iluzja.

Zanpakutō Edytuj

Imię oraz umiejętności jego Resurrección nie są nam znane, jednak wiemy, że posiada miecz.

Występy w innych mediach Edytuj

Nakeem pojawia się w Bleach: The 3rd Phantom, gdzie odpala żółte Cero. W Bleach: The 3rd Phantom nie umiera w walce z Rangiku Matsumoto, co miało miejsce w mandze i anime. Zamiast tego, przeżył razem z Edradem Lionesem, więc gracz musi później zmierzyć się z nim(i) jeszcze raz.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character Book MASKED
  2. Anime Bleach; Odcinek 116
  3. 3,0 3,1 3,2 Anime Bleach; Odcinek 121
  4. Anime Bleach; Odcinek 167
  5. 5,0 5,1 Anime Bleach; Odcinek 117

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki