FANDOM

Nagamoso Shūtetsu (長木曽 秋嚞, Shutetsu Nagamoso) jest Shinigami oraz instruktorem Zanjutsu w 10. Oddziale.

Wygląd Edytuj

Nagamoso jest dość wysokim Shinigami noszącym standardowy mundur. Jest łysy, a ciemne włosy obejmują tylko boczne partie głowy nad uszami. Wyraziste usta zasłaniają długie wąsy, a lekkie zmarszczki pod oczami i krzaczaste brwi podkreślają jego średni wiek.[1]

Osobowość Edytuj

Nagamoso wydaje się być surowym nauczycielem Zanjutsu, który przesadnym doborem słów i odwróconą psychologią stara się dotrzeć do przestraszonych uczniów. Wywołuje respekt u członków oddziału, dzięki czemu ma nadzieję na lepsze efekty podczas treningu Shinigami. W towarzystwie swojego kapitana zachowuje się zupełnie inaczej, przez co zdaje się przestrzegać zasad dotyczących hierarchii w oddziale.[1]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Po pierwszym ataku Wandenreich na Soul Society, Nagamoso jak zapewne każdego dnia nadzoruje trening Zanjutsu członków 10. Oddziału. W pewnym momencie ucisza dwóch rozmawiających ze sobą uczniów, a gdy kapitan Hitsugaya niespodziewanie pojawia się w progu sali treningowej, Shūtetsu staje na baczność i pyta, w czym może pomóc. Tōshirō prosi o udział w szkoleniu walki mieczem, na co Nagamoso się zgadza.[1]

Ciekawostki Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Manga Bleach; Rozdział 538, strony 8-10

Nawigacja Edytuj