FANDOM

Taaaki zalążek.

Mue (ムェ, Mue) to postać występująca w filmie Bleach: Memories of Nobody. był członkiem Dark Ones. Po raz pierwszy widzimy go wraz z całą resztą (z wyjątkiem ich przywódcy Ganryū) przy próbie porwania Senny.

Wygląd Edytuj

Mue nosił standardowy pancerz jak reszta Dark Ones. Był bardzo blady, miał turkusowe oczy i długie czarne włosy. Był jedynym oprócz lidera, który nosił swój miecz (choć nie jest jasne, czy było to Zanpakutō).

Osobowość Edytuj

Jak cała reszta Dark Ones, Mue wydawał się być dumny, pewny siebie i arogancki. Był również bardzo tchórzliwy, gdyż próbował uciec kiedy Kenpachi zaskoczył go od tyłu.[1]

Historia Edytuj

Dark One kiedyś byli częścią upadłego klanu Ryōdoji, który został wygnany do Dangai 1000 lat temu. O dziwo udało im się uniknąć śmierci, przez prąd płynący w Dangai i mieszkali tam przez wiele lat. To właśnie w tym świecie, Mue wraz z resztą swojego klanu odkrył, że podążają tam duchy: Blanki. Dark Ones nauczyli się wykorzystywać je jako źródło energii dla własnych mocy, zbierać wszystkie informacje na ich temat i sformułować plan zemsty na Soul Society. Jakiś czas przed wydarzeniami z filmu odkryto, że klan Ryōdoji przybył do Doliny Krzyku i tam nadal mieszkał.[1]

Fabuła Edytuj

Bleach: Memories of Nobody Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Bleach movie; Bleach: Memories of Nobody

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki