FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Mizuho Asano (浅野 みづ穂, Asano Mizuho) jest siostrą Keigo Asano oraz 24. przewodniczącą rady uczniów pierwszego Liceum Karakura.

Wygląd Edytuj

Mizuho jest średniego wzrostu. Ma brązowe włosy zawsze spięte w koński ogon i tego samego koloru oczy. Jest ładna, jednak kiedy się wścieka, jej wygląd ulega całkowitej zmianie, czym często straszy swojego brata Keigo.

Osobowość Edytuj

Jest despotyczna i porywcza, zwłaszcza w stosunku to swojego młodszego brata. Ma słabość do ogolonych na łyso mężczyzn (Ikkaku Madarame), dla których zmienia się w łagodną i miłą dziewczynę. Jest kochliwa, a zarazem mściwa. Nie znosi przegranej ani tchórzostwa. Zrobi wszystko, aby osiągnąć cel.

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

Brat Mizuho, Keigo, przyprowadza do ich domu Ikkaku Madarame i Yumichikę Ayasegawę, ponieważ obiecał im schronienie w zamian za ocalenie przed Arrancarem. Zrobił to tylko dlatego, iż był pewny, że Mizuho nie zgodzi się na przenocowanie nowo poznanych ludzi. Nie spodziewał się jednak, że siostra zakocha się w Ikkaku. Mizuho zgadza się na przenocowanie Shinigamich i przez cały czas stara się zdobyć serce Madarame. Jej wysiłki wpełzają na niczym, ona jednak wcale się tym nie przejmuje. Prosi Ikkaku, żeby pomógł jej przygotować licealną drużynę do zawodów. Shinigami zgadza się, uważając, że tak odwdzięczy się jej za schronienie. Na zawodach drużyna wygrywa bez włączania się Ikkaku do walki. Rozczarowany Madarame szuka przeciwnika, a Mizuho wskazuje mu jej byłego chłopaka, któremu nie potrafi wybaczyć, że ją rzucił.

Keigo wysuwa wniosek ze chciała pomóc drużynie jedynie by dokonać zemsty.

Świadomość duchowa: Mizuho ma wystarczająco dużo mocy duchowej, aby móc zobaczyć ducha jako rozmytą postać, tak jak w przypadku, kiedy jest atakowana przez Hollowa.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 229

Nawigacja Edytuj