FANDOM

Aparat GALERIA

Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Bount

Misato Ochi (越智美諭, Ochi Misato) jest nauczycielką w liceum Karakura. Jej uczniami są Ichigo Kurosaki i jego przyjaciele.

Wygląd Edytuj

Misato Ochi ma brązowe oczy i długie brązowe włosy spięte w kucyk, który opada jej na prawe ramię. Nosi też typowe okulary. W rozdziale o Arrancarach ścina włosy na krótko. Nosi zazwyczaj czerwoną bluzę rozpiętą przy dekolcie, przez co widać jej fioletową bluzkę.

Osobowość Edytuj

Jest ona na ogół łagodną osobą, która wyraża się trochę wulgarnie o swoich uczniach. Nie przeszkadza jej brak obecności Ichigo, ani innych takich jak Uryū czy Sada, po prostu mówiąc, czaka że w końcu wrócą do szkoły. Powiedziała także swoim uczniom, aby nie pracowali zbyt ciężko w czasie wakacji. Jednak jest ona również surowa, jak pokazano, gdy robi ona Ichigo specjalne egzaminy z powodu jego licznych nieobecności.[1]

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Misato pojawia się pierwszy raz, kiedy wchodzi do klasy i mówi uczniom, aby zajęli swoje miejsca. Jednak jeden z uczniów, Ichigo Kurosaki, wybiega mówiąc, że boli go żołądek. Ochi nie ma nic przeciwko temu, wierząc, że wkrótce wróci, następni apeluje do uczniów.[2]

Później pojawia się z dyrektorem i Kagine, który narzeka na niektórych studentów Ochi, czyli Ichigo Kurosakiego, z powodu tego co wydarzyło się podczas serialu Don Kanonji, który był wczoraj na antenie. Pokazuje on film, o tym co zrobił Ichigo tej nocy i zaczyna na niego krzyczeć, za spowodowanie tam kłopotów. Kurosaki żartobliwie, stwierdza, że na filmie jest jego brat bliźniak, tym samym rozzłościł jeszcze bardziej Kagine. Kiedy krzyczy on na chłopaka Tatsuki woła go, mówiąc że ona i Orihime nie powinny, być tu wezwane, ponieważ nie mają nic z tym wspólnego. Mężczyzna mówi jej, że zostały wezwane, gdyż były widoczne w serialu razem z resztą, jednak Tatsuki kłamie, mówiąc że był to zwykły zbieg okoliczności, że spotkały tam Ichigo. Później Rukia odwraca uwagę dyrektora, a inni uciekają przez okno.

Bount (tylko anime) Edytuj

Arrancar Edytuj

Ochi przychodzi do klasy i mówi wszystkim, aby zajęli swoje miejsca. Jest ona szczęśliwa widząc, że każdy przybył do szkoły, ale potem mówi, że dwóch studentów brakuje. Stwierdza, że nie liczy ich, gdyż są zwykłymi uczniami. Potem mówi wszystkim, że w ich klasie będzie nowy uczeń z wymiany. Następnie Ichigo wybiega do walki z Hollowem, ale mówi Ochi, że musi iść do łazienki. Sado Yasutora i Orihime Inoue również idą z Ichigo używając tej samej wymówki. Misato krzyczy na Inoue mówiąc, że kłamie i że dziewczyna powinna być w stanie wytrzymać, ostatecznie Orihime przekonuje ją. Keigo Asano próbuje zrobić to samo, ale Misato nie pozwala na to. Keigo wścieka się, mówiąc, że nie jest dla niego miła.[3]

MisatoHittingIchigo

Misato uderza Ichigo

Następnego dnia przychodzi nowy uczeń przeniesiony do ich klasy, następnie pisze swoje nazwisko: Hirako Shinji, od tyłu, na tablicy. Misato jest zaskoczona, że napisał to w ten sposób. Shinji stwierdza, że lubi robić rzeczy od tyłu. Ochi mówi, mu ze powinien coś powiedzieć o sobie. Potem mówi mu, aby usiadł obok Ichigo. Gdy Shinji siada obok niego, Odznaka Przedstawiciela Shinigami reaguje, wtedy Kurosaki, mówi że musi iść do łazienki.[4]

Później kiedy Ichigo po miesiącu wraca do szkoły, Misato stwierdza, iż myślała że nie wróci on do szkoły. Kiedy rozmawia ona z Ichigo uderza go książką w głowę. Potem Kurosaki zauważa, że ma nową fryzurę, Ochi dziękuje mu za uwagę, po chwili uderza go w głowę, stwierdzając, że zmieniła ją trzy tygodnie temu.[5]

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Misato wchodzi do sali i każe studentom zająć swoje miejsca. Po stwierdzeniu, że wszyscy uczniowie są obecni, ona informuję klasę, że dostali trzech nowych studentów z wymiany. Następnie wprowadza Rurichiyo Kasumiōji, Ryūsei Kenzaki i Rusaburō Enkōgawa do klasy.[6]

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Ochi wprowadza do klasy nową uczennicę Kyōko Haidę.[7]

Cytaty Edytuj

A co do wakacji… Cóż, zadania ze wszystkich przedmiotów, oprócz japońskiego, możecie w zasadzie olać! I pamiętajcie, że jak się bawić, to porządnie! I najlepiej nie do końca zgodnie z prawem, będzie co wspominać w przyszłości! No, dość gadania! Nie dajcie się zabić do września, ok!?

— Do swoich uczniów[8]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 179
  2. Manga Bleach, Rozdział 8, strony 5-6
  6. Anime Bleach; Odcinek 169
  7. Anime Bleach; Odcinek 261

Nawigacja Edytuj