Fandom

Bleach Wiki

Minazuki (dusza)

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Minazuki (肉雫唼, Chłonący Łzy Ból) jest Zanpakutō Retsu Unohany. Została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō”.

Wygląd Edytuj

Dusza Minazuki przybiera formę humanoidalnej płaskiej postaci z wieloma bandażami i długim płaszczem. Ze względu na bandaże, nie wiadomo czy to kobieta czy mężczyzna.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Minazuki po raz pierwszy pojawia się wraz z innymi duszami Zanpakutō w jaskini, kiedy szukają Muramasy. Jest później pokazany wraz z Sōgyo no Kotowari i Katen Kyōkotsu, kiedy zbliżają się do baraków 1. Oddziału. Tam konfrontują się z Chōjirō Tadaoki Sasakibe i najwyraźniej biorą Yamamoto na zakładnika. Później pojawia się wraz z innymi duszami Zanpakutō na Wzgórzu Sōkyoku.[1]

Następnie jest widoczny wraz z Sōgyo no Kotowari i Katen Kyōkotsu, kiedy używa swojej mocy przy barierze Yamamoto.[2] Chociaż pozornie wydaje się, że Minazuki i pozostałe dusze utrzymywały barierę, ich celem było jej zniszczenie.[3]

Kiedy Yoruichi Shihōin prowadzi Jūshirō Ukitake, Zarakiego Kenpachiego, Shunsuia Kyōraku i Ichigo Kurosakiego do jaskini, gdzie przetrzymywany jest Yamamoto, dusze Zanpakutō przygotowują się do walki. Ichigo napotyka Minazuki, który skutecznie unika jego ataków. Po oddaleniu się od Ichigo, zostawia sprawę Kazeshiniemu, który nie był zbytnio na siłach.[4]

Ogromna energia duchowa: Jako Zanpakutō jednej z najstarszych kapitanów, Minazuki posiada ogromne pokłady energii.

Zwiększona szybkość: Podczas walki z Ichigo, Minazuki był w stanie unikać jego ataków.[4]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 230
  2. Anime Bleach; Odcinek 245
  3. Anime Bleach; Odcinek 247
  4. 4,0 4,1 Anime Bleach; Odcinek 246

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki