FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Michiru Ogawa (小川みちる, Ogawa Michiru) chodzi do klasy z Ichigo, Orihime, Chadem i Uryū.

Wygląd Edytuj

Michiru jest niewysoką dziewczyną. Ma krótkie brązowe włosy, jej grzywka jest ułożona na lewą stronę i przypięta dwiema spinkami. Ogawa nosi standardowy mundurek Liceum Karakury.

Osobowość Edytuj

Michiru jest bardzo nieśmiała, boi się Ichigo Kurosakiego i Uryū Ishidy, ponieważ nigdy się nie uśmiechają. Jest również w tym samym klubie co Ishida.[1]

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Sztuczna Karakura Edytuj

Michiru, podobnie jak większość mieszkańców Karakury, traci przytomność po przeniesieniu miasteczka do Soul Society. W pewnym momencie Ogawa i Honshō zostaję znalezione przez Arisawę, która bezskutecznie próbuje obudzić dziewczyny. Ostatecznie, kiedy Tatsuki odnajduje również Keigo, prosi ona o pomoc w przeniesieniu nieprzytomnych koleżanek; Asano bierze Chizuru, natomiast Arisawa Michiru.[2]

Ep302 Odbicie w okularach

Don przygląda się sytuacji

Jakiś czas później, podczas tułaczki po opustoszałym mieście, licealiści zostają odnalezieni przez Sōsuke Aizena. Nie będąc w stanie oprzeć się Reiatsu scalonego z Hōgyoku potwora, Arisawa upada na kolana, wciąż trzymając na plecach Ogawę. Wtedy też Aizen grozi, iż zabije dziewczyny, w celu sprowokowania Ichigo i rozwinięciu jego nowych mocy. Wtedy też, dzięki interwencji Dona Kanonjiego oraz Rangiku Matsumoto, dziewczyny zostają uratowane, kiedy to showman pomaga im uciec, zostawiając Sōsuke Matsumoto.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Podczas spaceru do domu ze szkoły z Michiru, Orihime i Tatsuki, Ryō słucha jak Michiru wspomina Misato Ochi mówiła jej, że nowa studentka Kyōko Haida jest bardzo inteligentna i dobra w sporcie. Tatsuki pyta dlaczego ona przeniosła się do ich szkoły, jednak Michiru mówi, że Misato nie wie. Następnego dnia podczas gry w koszykówkę, Chizuru i Michiru są zdumione jak bardzo jest ona w tym dobra. Później Orihime biegnie przed nią i innymi dziewczynami.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 56
  3. Anime Bleach; Odcinek 261

Nawigacja Edytuj