FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.
Ten artykuł jest edytowany przez Sccq98.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 3607 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Menos Grande (大虚 (メノスグランデ) , menosu gurande) to Menos klasy Gillian, który zaatakował Uryū w Karakurze. Wśród jego rodzaju, jest unikalnym Hollowem, ponieważ składa się z dwóch Hollowów, które mogą działać niezależnie od siebie.

Wygląd Edytuj

The Menos Grande Bottom

Dolna część ciała Menosa Grande

Ten Hollow różni się wyglądem od typowych Gillianów. W przeciwieństwie do nich, jego ciało ma jasną barwę, a maska przypomina ludzką czaszkę. Pokrywa ona prawie całą jego twarz, odsłaniając jedynie blade, przypominające ludzkie usta i prawy policzek. Posiada niezwykle długi język, który zazwyczaj zwisa zwieszony poza jego ustami.

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

Moc duchowa:

Zwiększona prędkość:

Predation (虚食反応 (プレデェイション) , puredeishon; po angielsku "Drapieżnictwo", a japońsku "Reakcja Karmienia Hollowa"): Podczas polowania, Menos Grande jest w stanie zaatakować swojego przeciwnika językiem. Dzięki temu, może szybko złapać ofiarę i zabrać ją do jamy ustnej i spożyć.[1]

MenosRegen

Menos używa Błyskawicznej Regeneracji

Błyskawiczna Regeneracja: Podobnie jak wiele Hollowów, ten posiada umiejętność leczenia otrzymanych obrażeń z oszałamiającą prędkością. Był w stanie nawet odbudować odciętą kończynę dosłownie kilka sekund po jej utracie.

Kūmon (空門, Pusta Brama): Umiejętność wykorzystywana przez Hollowy klasy Gillian do podróżowania między Hueco Mundo a Światem Ludzi. Używając jej, Menos jest w stanie stworzyć pęknięcie w sklepieniu niebieskim - jest to tunel łączący oba światy. Ten Menos był w stanie przemieścić się między wymiarami z wystarczającą prędkością, aby móc zajść Ishidę od tyłu.

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki