FANDOM

Aparat GALERIA

Mayu jest duszą, która żyła w lesie Soul Society i straciła swoją rodzinę w ataku Hollowa.

Wygląd Edytuj

Mayu jest kobietą o młodocianym wyglądzie z długimi, prostymi, brązowymi włosami i dużymi, zielonymi oczyma. Szczyt jej włosów jest uczesany na jeża i po lewej stronie jej głowy, znajduje się różowy kwiat. Również posiada proste, purpurowe kimono nad smukłym ciałem.[1]

Osobowość Edytuj

Mayu wydaje się być trochę romantyczna, pomimo że właśnie straciła rodzinę przez Hollowa, ona natychmiast zostaje oczarowana Shinigamim, który zabił napastnika, prosząc, aby podróżowała z nim, aż ukończy swoje obowiązki, przynosząc mu codziennie jedzenie. Pomimo utraty rodziców, staje się optymistką wokół Masayoshiego i wspiera jego ideały. Jest w stanie odczuwać współczucie w stosunku do niego, mimo jego wewnętrznej natury, będąc Hollowem wewnątrz, choć bała się jego wyglądu.[1]

Historia Edytuj

Niedawno, członkowie rodziny Mayu, włączając jej rodzinę, stają się ofiarami ataku Hollowa, pozostawiając dziewczynę jako jedynego żywego członka. Samotna wykopała grób dla tych, których straciła i modliła się tam.[1]

Fabuła Edytuj

Episode315MappySavesMayu

Mayu uratowana przez Masayoshiego

Mayu modli się przy grobie swojej rodziny, gdzie ten sam Hollow, który ich zabił, naciera na nią. Usiłując uniknąć ataku, jest ścigana przez lata, tylko by się potknąć i upaść, i zostać złapaną. Hollow podnosi kobietę i chce ją pożreć, lecz wtedy nieznany Shinigami przybywa, przecina Hollowa i łapie ją w tym procesie. Mayu dziękuje mu za uratowanie życia, przedstawiając siebie i sprzeciwiając się jego stwierdzeniu, że powinien ocalić wszystkich. Właśnie wtedy pojawia się Yachiru Kusajishi, przeszkadzając im w czułym momencie i przytuliła swojego starego przyjaciela, Mappy'ego.[1]

Episode315Explaining

Mayu słucha historię śmierci żony Masayoshiego

Mayu asystuje Yachiru w znalezieniu drewna na rozpałkę dla Masayoshiego do jego obozu, po czym siadają i odrabiają zaległości, dzieląc się opowieściami. Masayoshi mówi im historię jak stracił swoją żonę, a także o swoich planach polowania na każdego istniejącego Hollowa, by nikt inny nie mógł cierpieć drogą, jaką on i Mayu cierpieli przy utracie ukochanych. Gdy przeprasza za nagłe stanie się poważnym, Mayu mówi, że nie ma w tym nic złego, entuzjastycznie mówiąc mu, że wierzy, iż temu podoła. Mayu spaceruje z Yachiru przez las i mówi o podziwie dla Masayoshiego, bardzo mieszając młodą Shinigami przed pójście do domu. Mayu zachwyca się jej szybkością przed pójściem do domu sama.[1]

Episode315MayuRequest

Mayu prosi, by mogła towarzyszyć Masayoshiemu

Mayu przybywa do obozowiska następnego dnia i budzi Masayoshiego z koszmaru, oferując mu ciasto ryżowe, które upiekła dla niego w wyrazie wdzięczności. Yachiru także częstuje się kawałkiem, gdy przybywa, ponownie przerywając im w czułym momencie. Po tym, jak Masayoshi nie może sobie przypomnieć kłótni z żoną, zostają zaatakowani przez Hollowa, który naciera na Mayu i Yachiru, ale zostaje szybko zabity przez Masayoshiego. Tej nocy, Mayu pyta się go, że odkąd nie ma nikogo innego, czy może towarzyszyć mu w podróżach, czym Masayoshi jest stanowczo zszokowany. Yachiru przerywa im i zabiera Mayu do domu, zanim mogła usłyszeć odpowiedzieć. Yachiru ostrzega ją, że jest to niebezpieczne, by być blisko Masayoshiego, ale nie mówi dlaczego przed pójściem do domu.[1]

Episode315MayuMappyDies

Mayu trzyma umierającego Masayoshiego, który jej dziękuje

Następnego poranka, nie słuchając ostrzeżenia, Mayu ponownie robi jedzenie dla Masayoshiego, ale zostaje porwana przez Hollowa, podczas dostarczenia posiłku dla niego. Masayoshi szybko przybywa i pokonuje wiele Hollowów, które zorganizowały zasadzkę. Yachiru przybywa i wchodzi między Masayoshiego i Mayu, gotowa wyciągnąć swój Zanpakutō, powodując ich zszokowanie. Yachiru oskarża Masayoshiego o bycie Hollowem, który gwałtownie odrzuca tą myśl, ale kiedy pyta się go o imię swojej żony, wydaje się tego nie pamiętać. Yachiru wtedy mówi mu o nim prawdę, o tym, jak został opętany przez Hollowa, który powoli pożera go i zabił jego zonę. Stres spowodowany tą wiedzą powoduje, że Masayoshi traci kontrolę nad Hollowem, powodując przemianę siebie w dziwną hybrydę, która przeraża Mayu. Hollow z wcześniej nagle naciera na kobietę, co Masayoshi widzi i wchodzi mu w drogę, zabijając Hollowa i otrzymując śmiertelną ranę w tym procesie. Hollow w nim rozpływa się i umiera po podziękowaniu Mayu i zjedzeniu ostatniego cukierka z Yachiru.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Anime Bleach; Odcinek 315

Więcej z Fandomu

Losowa wiki