FANDOM

Taaaki zalążek.

Matsuri Kudō (宮能まつ梨, Kudō Matsuri) jest postacią z gry wideo Bleach: The 3rd Phantom. Była Shinigami w 5. Oddziale podczas wydarzeń w grze.

Wygląd Edytuj

Matsuri ma jasne blond włosy spinane w kucyk na czubku głowy. Jej grzywka jest niechlujna i długa. Nosi standardowy uniform Shinigami z pałąkiem, na którym ma przywiązany kwiat. Jej oczy są jasnoniebieskie.

Osobowość Edytuj

Jest pracowitą osobą, która traktuje swoje obowiązki na poważnie. Często beszta Fujimaru, kiedy ten nie wykonuje porządnie swojej pracy. Pomimo tego bardzo się o niego troszczy i jest jej z nim bardzo dobrze. Ma wielki szacunek do Seigena Suzunamiego, ponieważ jest on opiekunem Matsuri i Fujimaru, jak i ich kapitanem. Troszczy się również o siostrę Seigena, Konokę Suzunami, traktując ją jak matkę.

Historia Edytuj

Matsuri i Fujimaru byli kiedyś zaatakowani przez Hollowa, ale uratował ich kapitan 5. Oddziału, Seigen Suzunami. Później przyjął ich do swojej szlacheckiej rodziny. Po sześciu latach nauki w Akademii Shinō, dołączyli do 5. Oddziału w Gotei 13. Działają na kilku misjach, kiedy Arturo Plateado atakuje Soul Society. Podczas ostatecznej konfrontacji z Arturo, Matsuri i Fujimaru wspiera kapitanów.

Fabuła Edytuj

Bleach: The 3rd Phantom Edytuj

Po odparciu Arrancarów, Matsuri, Fujimaru, Seigen i Arturo zostają zawieszeni w czasie i transportowani do Karakury. Rozdzielają się, przez co Matsuri zostaje sama w nowym świecie. Spotyka Dona Kanonjiego i Ichigo Kurosakiego. Spotyka również dziewczynkę o imieniu Shiyo. Po pokonaniu Menosa Grande przez Ichigo, została zabrana przez niego do Sklepu Urahary.

Jest zaskoczona kiedy zauważa Kisuke Uraharę i zwraca się do niego "kapitanie", jednak ten odpowiada, że zwykłe "pan Urahara" wystarczy. Kisuke wyjaśnia kilka wydarzeń, które miały miejsce podczas walki z Arturo i daje nadzieję Matsuri, że jej ojciec i brat wciąż żyją. Daje jej i Shiyo Gigai aby mogły poznać miasto. Wysyła z nimi Kona jako przewodnika.

Po zapoznaniu się z Ludzkim Światem, z pomocą Yoruichi trafia do Soul Society. Nie poznaje w niej jednak byłego kapitana 2. Oddziału, ponieważ ta jest w kociej formie. Po dotarciu spotykają Kūkaku Shibę, która pozwala im mieszkać tak długo, dopóki Matsuri będzie pomagać w pracach domowych i powstrzymywanie Shiyo od "pomocy", co zwykle sieje więcej złego niż dobrego.

Nie wiadomo dlaczego posiadłość Shiba została zaatakowana przez wiele Hollów, w tym Menosów Grande. Kobiety są zmuszone walczyć. Z pomocą przybywa 7. Oddział z Sajinem Komamurą na czele oraz Shūhei Hisagi i Izuru Kira. Po pokonaniu Hollów, Shinigami są dość sceptycznie nastawieni do Matsuri i jej pojawieniem się. Jednak Komamura zgadza się zatrzymać ją pod nadzorem. Następnie zaprowadza ją do wszechkapitana Yamamoto.

Yamamoto rozpoznaje Matsuri i zgadza się aby działała nieoficjalnie z Shinigami pod opieką Sajina. W czasie spędzonym z Shinigami, zdziwiła się, że wielu dawnych znajomych zajmuje teraz wysokie pozycje, w tym kapitan 10. Oddziału, Tōshirō Hitsugaya. Jest również wstrząśnięta wiadomością o zdradzie Aizena oraz śmierci Kaiena Shiby, którzy byli jej mentorami w przeszłości. Matsuri szybko okazuje się być cenionym członkiem Gotei 13, a siłą dorównuje oficerom. Spotyka się również z niektórymi z Espady, Ulquiorrą Cifer i Grimmjowem Jaegerjaquezem.

W miarę rozwoju wydarzeń, dowiaduje się, że Seigen i Fujimaru są wciąż żywi i znajdują się w Hueco Mundo. Próbuje ich przekonać do powrotu, lecz bezskutecznie. Decyduje się trenować, aby przekonać ich siłą. Szkolenie jest prowadzone przez Yoruichi Shihōin, tam, gdzie szkoliła Ichigo. Po wyczerpującym treningu osiąga Bankai i uczy się Shunkō. Udaje jej się przekonać Fujimaru, który stwierdza, że ta jednak miała rację.

Po tym jak Fujimaru jest uzdrowiony przez 4. Oddział, zostaje wprowadzony do wojsk Gotei 13.

Zanpakutō Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki