FANDOM

Marenoshin Ōmaeda (大前田希ノ進, Ōmaeda Marenoshin) jest Shinigami, który 100 lat temu piastował stanowisko wicekapitana 2. Oddziału pod dowództwem Yoruichi Shihōin.

Wygląd Edytuj

Marenoshin Ōmaeda current

Obecny wygląd Marenoshina

Kiedy był wicekapitanem, przypominał swojego syna, Marechiyo Ōmaedę w budowie i cechach twarzy. Tak jak on, nosił fioletowy kołnierz ze swoim Shihakushō. Mają wiele cech wspólnych: taka sama data urodzenia, taka sama waga i taki sam wzrost. Jednak w przeciwieństwie do Marechiyo, miał na głowie bujne kręcone brązowe włosy.[1]

Obecnie ma ciemne, krótkie włosy oraz nosi dużo złotej biżuterii oraz okulary słoneczne. Wydaje się także przybrać na wadze.[2]

Zarys osobowości Edytuj

Niewiele wiadomo o Marenoshinie z czasów gdy był wicekapitanem. Wiadomo jedynie, że posiadał większe umiejętności niż jego syn.[1] Po przejściu na emeryturę, prowadzi luksusowy tryb życia i staje się protekcjonalny wobec biedniejszych członków Gotei 13, co widać gdy wita Renjiego, Kirę i Hisagiego słowami "Mam nadzieję, że będziecie zawsze zadowoloni z siebie, jak to robi plebs" kiedy ta trójka przyszła na urodziny Marechiyo do rezydencji Ōmaeda.[3]

Zanpakutō Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Bleach Official Character Book 2 MASKED
  2. Anime Bleach; Odcinek 144
  3. Bleach Official Bootleg, strona 12

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
 ?
Wicekapitan 2. Oddziału
? - ?
Następca:
Marechiyo Ōmaeda
Poprzednik:
 ?
Dowódca korpusu patrolowego w Onmitsukidō
? - ?
Następca:
Marechiyo Ōmaeda

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki