Fandom

Bleach Wiki

Manga

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Poniżej znajduje się lista wszystkich tomów japońskiej mangi Bleach i rozdziałów w niej zawartych. Akcja mangi toczy się wokół nastolatka o imieniu Ichigo Kurosaki, który przejmuje moce Shinigami Rukii Kuchiki.

O mandze Edytuj

Seria jest pisana i ilustrowana przez Tite Kubo i publikowana przez japoński magazyn Weekly Shonen Jump. Poszczególne rozdziały są gromadzone przez Shūeisha i publikowane w tomach tankōbon, które obejmują wiersza postaci na okładce.[1] Kilka rozdziałów posiada przed nazwą "-", co oznacza, że te rozdziały odwołują się do przeszłości, ale nie są to wspomnienia. Nazwy rozdziałów są angielskie, lecz są też zapisywane w katakanie. Pierwszym tom został wydany 5 stycznia 2002 roku[2][3]. Anime było produkowane przez studio Pierrot i emitowane na antenie TV Tokyo. Emisja pierwszego odcinka miała miejsce 5 października 2004 roku.[4]

Akcja mangi toczy się wokół nastolatka o imieniu Ichigo Kurosaki, który przejmuje moce Shinigami Rukii Kuchiki.

Lista tomów Edytuj

Zobacz także Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach (manga) - Anime News Network.Anime News Network.[dostęp 2008-01-15].
  2. BLEACH―ブリーチ―/1| 久保 帯人| ジャンプコミックス|BOOKNAVI|集英社([[język japoński |jap. ]]).Shūeisha.[dostęp 2008-01-08].
  4. Bleach (TV).Anime News Network.[dostęp 2008-07-06].

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Manga

  • Koniec mangi "Bleach"?

    61 wiadomości
    • Taki trochę odkop, ale chyba jest powiązany z "tematem". Po wydaniu ostatniego tomu ogłoszono wydanie dwóch nowelek nawiązując...
    • Trochę mi smutno no ale cóż. Mam nadzieję, że Tite Kubo się postara i zrobi coś a'la Naruto i Boruto (następne pokolenie czy coś...
  • Gdzie czytać mangę?

    8 wiadomości
    • http://senpai.com.pl/manga/Bleach
    • polecam stronę manga panda, po angielsku(można się przyzwyczaić), ale wszystkie i nawet kolorowe strony są jak mają być :D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki