FANDOM

Taaaki zalążek.

Makizō Aramaki (荒巻 真木造, Aramaki Makizō) jest żołnierzem dziesiątej rangi w 11. Oddziale. Znany również jako Maki-Maki.

Wygląd Edytuj

Włosy długie do karku, fryzura zakończona kolcami rozchodzącymi się na boki. Ma też charakterystyczne wąsy (przez co jedno z jego przezwisk autorstwa Yachiru brzmi Wąsaty). Nosi standardowy strój Shinigami.

Osobowość Edytuj

Jest bardzo tchórzliwy i przewrażliwiony na punkcie swojego imienia (nie znosi przezwisk). Uwielbia alkohol.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Rozpoznał, że Orihime i Ishida (przebrani wtedy za Shinigami 12. Oddziału) są Ryoka, gdyż podali się za członków 11. Oddziału. Pod groźbą śmierci od Ishidy uratował Inoue przed Mayurim, którego zainteresowały jej umiejętności. Ratował ją jednak w dziwny sposób, gdyż uciekając uderzył ją w kark, gdyż go ugryzła. Potem spotkał Yachiru i Orihime została "dostarczona" do baraków 11. Oddziału. Nie chciał podchodzić do Sōkyoku (podczas walki Byakuyi z Ichigo), gdyż bał się zderzeń Reiatsu.

Bount (tylko anime) Edytuj

W serii Bount pseudonim Aramakiego jest mylony z Maki Ichinose, pseudonimem Ichinose był: "Maki-chan", podczas gdy Makizō był: "Maki-Maki".

Zanpakutō Edytuj

Nie znamy jego Zanpakutō, gdyż nawet podczas alarmu nie nosił go ze sobą.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedyną osobą, której przezwisk nie może zapamiętać Yachiru (raz nazwała go Maki-Maki, a gdy potem powiedział jej, że jest Maki-Maki śmiała się z niego, że wymyśla świetne przezwiska, potem jeszcze 3 razy nie mogła zapamiętać i wymyślała coraz nowsze).

Cytaty Edytuj

Może trochę za mocno, może gdy się obudzi, to ją przeproszę

— Do siebie, po uderzeniu Orihime i utracie przez nią przytomności

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book 2 MASKED, strona 246

Nawigacja Edytuj