FANDOM

Aparat.png GALERIA

Taaaki zalążek.

Mabashi (馬橋, Mabashi) był jednym z Bount pod dowództwem Jina Kariyi.

Wygląd Edytuj

Jego pomarańczowo-rude włosy były niechlujne i dłuższe po prawej stronie, ale krótsze i ułożone po lewej. Ubrany był w krótkie spodenki i koszulkę bez rękawów. Czerwony naszyjnik, który nosił na szyi, służył do połączenia jego lalki z zamkniętej formy.

Osobowość Edytuj

Na początku Mabashi wydawał się być nieufny w stosunku do Karyi - nie chciał wypić eliksiru Bitto, później gdy Karyia przekonał go do tego pomysłu siłą, Mabashi stał się arogancki, sadystyczny i pewny siebie, co go później zgubiło.

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Pierwszy raz widzimy go w trakcie zebrania Bount jeszcze przed stworzeniem Bitto. Nie pełni on wtedy jakiejś większej roli. Później na kolejnym zebraniu już po stworzeniu Bitto. Mabsahi nie chciał z początku wypić eliksiru, lecz po tym, jak Kariya zademonstrował jego moc, zmusił go do wypicia napoju. Później widzimy go, gdy zaatakował on Rukię, Orihime i Kurōdo. Pokonał ich bez problemu, pomimo tego, iż Kurōdo zmienił się w Renjiego i używał mocy Zabimaru. W Soul Society poniósł śmierć pokonany przez Suì-Fēng. Zabiła go jego własna lalka.

  • Niesamowita szybkość: Ritz jest na tyle szybka ,by większość Shinigami nie mogła jej trafić.
  • Kontrola: Ritz potrafi wejść do ciała przeciwnika, po czym go w stu procentach kontrolować.
  • Zwielokrotnienie: W Soul Society Ritz osiągnęła moc zwielokrotnienia się.
  • Tunelowanie: Ritz ma możliwość powrotu do formy kwiatu i poprzez podziemne tunele niewidocznie pojawić się w innym miejscu.

Doll Edytuj

Mabashi; Ritz.jpg

Ritz

Ritz (リズ, Rizu) lalka Mabashiego uwięziona jest w jego naszyjniku. Komendą uwalniającą jest: "Ukaż się, Ritz". Po uwolnieniu przypomina małego liska.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki