FANDOM

Aparat GALERIA

Lumina (ルミーナ, Rumīna) i Verona (ベローナ, Berōna) to dwójka Fracción Szayelaporro Granza.

Wygląd Edytuj

Są to dwa bardzo małe i otyłe Arrancary, które w wyglądzie są niemal identyczne. Verona ma krótkie, czarne włosy związane w koński ogon, a Lumina ma czarne warkocze.

Osobowość Edytuj

Lumina i Verona są prawie identyczne nie tylko w wyglądzie, ale także w osobowości. Oboje są bardzo energicznymi Arrancarami i mają zwyczaj powtarzać rzeczy, które już wspomnieli. Kiedy Aaroniero Arruruerie został zabity, oboje powtarzali kończące słowo w zdaniu "martwy".[1] Wydaje się, że uwielbiają Szayelaporro. Kiedy wierzyli, że jest ranny, wpadali na natychmiast na siebie.[2]

Jednak gdy coś negatywnego się dzieje, to przewód ich energii staje się rozpaczliwy, jak pokazano, gdy Lumina została zabita. Verona płakał po poległej przyjaciółce, ciągle krzycząc jej imię, aż Szayelaporro gniewnie powiedział mu by był cicho. Odpowiedział, że zrobi mu nową.[3]

Fabuła Edytuj

Hueco Mundo Edytuj

Szayel devouring Lumina....

Szayelaporro zjada Luminę

Lumina i Verona pierwszy raz pojawiają się, by powiadomić Szayelaporro o śmierci Aaroniero. Mówią o tym tak, jakby to było najważniejsze wydarzenie.[1] Po tym, jak nadal oglądają walkę Szayelaporro pomiędzy intruzami, Octava Espada zostaje ciężko ranny przez Renjiego i Uryū w eksplozji. Lumina została zjedzona przez Granza w celu zregenerowania ran. Widząc to, Verona zaczął płakać. Szayelaporro potem na niego krzyczy, by się zamknął i stworzy mu nową Luminę. Słysząc to, Verona się uspokoił.[3] Aktualny stan Verony nie jest znany wraz z resztą jego Fracción.

Wydzielają regenerujący efekt, gdzie zjedzona Lumina przez Szayelaporro przywróciła mu stan bez obrażeń. Lumina i Verona nie używają żadnych własnych umiejętności.[3]

Cenzura Edytuj

W anime, Lumina zostaje zmniejszona do fioletowej kuli a następnie zjedzona, podczas gdy w mandze zostaje pożarta bez zmienienia w kulę, w sposób krwawy. Po tym, Szayelaporro odrzuca jej resztki.

Cytaty Edytuj

Lumina: Aaroniero martwy!

Verona: Martwy!

Lumina: Martwy!

Verona: Martwy![1]

Verona: Lumina! Lumina! Lumina![3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Manga Bleach; Rozdział 269, strona 12
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Manga Bleach; Rozdział 276, strona 11

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki