FANDOM

Aparat.png GALERIA

Luders Friegen (リューダス・フリーゲン, Ryūdasu Furīgen) był członkiem Wandenreich.

Wygląd Edytuj

Strój Ludersa składa się z długiej białej szaty z pasem na ramieniu. Na głowie ma kaptur z czarną maską. Nosi również białe buty. Włosy po prawej stronie mają ciemny kolor, natomiast po lewej jasny.

Osobowość Edytuj

Luders ma bardzo śmiały temperament, jest on nieulękły gdy wypowiada wojnę dowódcy Gotei 13.[1] W stosunku do innego członka Wandenreich, Eberna, jest bardzo arogancki i traktuje go z wyższością, mówiąc, że powinien pochylić się przed nim.[2] Jednakże, jest bardzo posłuszny wobec lidera i zwraca się do niego z wielkim szacunkiem.[3]

Historia Edytuj

2 dni przed atakiem na Soul Society, Luders został wysłany by zbadać ścieżkę, przez którą mieli się włamać. Po obserwacji poinformował, że w tym tempie Soul Society i Świat Ludzi straci równowagę duchową.[4]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

C482p16.jpg

Friegen z pozostałymi w gabinecie Yamamoto

Luders wraz z pozostałymi zamaskowanymi członkami Wandenreich pojawia się w gabinecie Yamamoto i oświadcza, że przybyli by wypowiedzieć wojnę.[5] Komentuje, że ochrona jest zbyt słaba jak na gabinet głównego dowódcy. Yamamoto odpowiada, że póki on tu jest, nie potrzeba lepszej ochrony. Mężczyzna mówi, że to jego ostatnie aroganckie słowa. Nagle do gabinetu wlatuje przebity strzałą wice kapitan 1. Oddziału, Chōjirō Tadaoki Sasakibe. Luders mówi, że taki będzie koniec Yamamoto, a Soul Society zostanie zniszczone w ciągu 5 dni przez Wandenreich.[6] Genryūsai próbuje zaatakować posłańców. Friegen mówi, że kapitan pewnie zastanawia się kim są, ale łatwo to zgadnąć. Po chwili znikają w tajemniczym cieniu.[7]

C484p15.jpg

Luders traci rękę

Wraz z pozostałymi dociera do tajemniczego pałacu, gdzie zdejmuje swoją maskę. W tym samym czasie pojawia się również ranny Asguiaro Ebern, który pada na kolana. Luders komentuje, że to godne podziwu, że przed nim klęka. Ich krótka wymiana słów zostaje przerwana przez tajemniczego mężczyznę siedzącego na tronie, który odcina rękę Ludersowi. Mężczyzna mówi, że nie toleruje żadnych walk w pałacu i rozkazuje im zdać raport.[8]

R485s13.jpg

Śmierć Ludersa

Lider stwierdza, że ciężko mu siedzieć, więc pozwala mu mówić na leżąco, ale ostrzega, że jeśli nie ma zamiaru usiąść, to odetnie mu nogi. Następnie mówi mu by zdał raport. Tajemniczy mężczyzna przypomina Ludersowi, że 2 dni temu udał się na obserwacje i stwierdził, że w tym tempie zostanie zachwiana równowaga dusz w Soul Society. Pyta go czy jest prorokiem. Friegen prosi o powtórzenie. Lider grupy po usłyszeniu przeczącej odpowiedzi stwierdza, że nie chce słyszeć o przyszłości, ale o teraźniejszości, po czym go zabija.[9]

Cień: Tak jak Ebern i pozostali członkowie Wandenreich, Luders korzysta z tajemniczego cienia, który może go przenieść w inne miejsce.[10]

Odniesienia Edytuj

  6. Manga Bleach; Rozdział 483, strony 2-4 i 17-18
  8. Manga Bleach; Rozdzial 484, strony 13-16

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki