FANDOM

Poniżej znajduje się lista gier wideo, które oparte są na popularnej mandze i anime serii Bleach (jak również filmy) autorstwa Tite Kubo. Kilka różnych serii Bleach zostały wydane. Obecnie większość z tych gier nie zostały dopuszczone poza Japonią, jednak od końca 2007, Sega wydała gry na Nintendo DS w Ameryce Północnej, jak również Bleach: Shattered Blade na konsolę Nintendo Wii. W ogóle, gry Bleach są wydawane w Ameryce Północnej, gdy seria anime zdubbingowana osiągnie pewien sezon. 23 lipca 2015 roku w Japonii miała premierę gra Bleach: Brave Souls na urządzenia mobilne.

Serie Edytuj

Bleach: Blade Battlers Edytuj

The Bleach: Blade Battlers (BLEACH~ブレイド・バトラーズ~, BLEACH ~ bureido batorāzu ~) seria jest serią 3D zacienionych gier walki opracowanych przez Racjin i opublikowanych przez SCEI. Są one tylko na konsolę Playstation 2.

Bleach DS Edytuj

Seria Bleach DS jest serią gier walki w 2D opracowanych przez Treasure Co. Ltd i opublikowanych przez Segę.

Konsola Nintendo Bleach Edytuj

Seria konsoli Nintendo Bleach jest serią trzech części. Dwie pierwsze części zostały opracowane przez Polygon Magia i opublikowane przez Segę. Seria ta charakteryzuje się jedną grą na GameCube, a pozostałe dwie mogą być odtwarzane na Wii.

Bleach: Heat the Soul Edytuj

The Bleach: Heat the Soul (BLEACH:ヒート・ザ・ソウル, BLEACH: hīto za souru) seria jest serią 3D zacienionych gier wideo. Każda część jest rozwijana przez Eighting i opublikowana przez SCEI. Wszystkie części zostały wydane w Japonii.

Bleach: Soul Carnival Edytuj

Te gry można znaleźć w najnowszej części Bleach: Heat the Soul jako trailery lub demo.

Gry jednoosobowe Edytuj

Poniżej znajdują się samodzielne gry, które nie mają wpływu na inne serie gier wideo Bleach.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki