Fandom

Bleach Wiki

Liceum Karakura

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Liceum Karakura (空座一校, karakura ichikō) do którego uczęszczają główni bohaterowie serii - Ichigo Kurosaki, Orihime Inoue, Yasutora Sado i Uryū Ishida. Szkoła jest głównym punktem, na którym koncentruje się początek serii Bleach, aż do chwili kiedy Ichigo rozpoczyna próbę ratowania Rukii Kuchiki. Potem, szkoła odgrywa znacznie mniejszą rolę, ponieważ fabuła koncentruje się na wydarzeniach w innych miejscach.

Przegląd Edytuj

Liceum Karakura to normalna szkoła, do której chodzą normalni nastolatkowie, jednak reszta miasta zawiera dużą ilość ludzi świadomych duchowo. Ponieważ Ichigo spędza większość dnia w liceum podczas roku szkolnego, więc budynek służy mu jako baza operacyjna w ciągu zajęć szkolnych. To samo dotyczy jego przyjaciół: Uryū, Orihime i Chada jak również Shinigami z Soul Society, którzy chcą wmieszać się w mieszkańców Świata Ludzi.

Uczniowie Klasy Ichigo zajmują trzy najwyższe miejsca na liście najlepszych uczniów 9. roku, ale jednocześnie znajdują się w niej uczniowie, którzy mają słabe stopnie, tak jak Keigo Asano. [1]

Przez ostatni rok w Liceum Karakura odnotowano wyjątkowo dużą liczbę uczniów semestralnych, którzy w większości chodzili do klasy Ichigo. Żaden z nowych studentów nie chodził dłużej niż kilka miesięcy.

Studenci Edytuj

Aktualni Edytuj

Tymczasowi Edytuj

Nauczyciele Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach, Rozdział 34, strony 6-7

Nawigacja Edytuj

Lokalizacje
Świat Ludzi Kagamino · Karakura · Liceum Karakura · Szpital Karakura · Klinika Kurosaki · Sklep Urahary · Dwór Bount · Naruki
Soul Society Rukongai · Seireitei · Reiōkyū · 46 Sal Centralnych · Siedlisko Larw · Akademia Shinō · Wzgórze Sōkyoku · Gin Tonbo · Dwór rodziny Kuchiki · Muken
Pałac Króla Dusz Hōōden · Gatonden · Kirinden
Hueco Mundo Las Menosów · Las Noches
Inne Piekło · Dangai · Dolina Krzyku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki