FANDOM

Las Noches (虚夜宮 (ラス・ノーチェス) , Rasu Nōchesu; po hiszpańsku "Noce", a japońsku "Zamek Pustej Nocy") jest fortecą znajdującą się w Hueco Mundo i bazą operacyjną dla Sōsuke Aizena, Gina Ichimaru i Kaname Tōsena po ich ucieczce z Soul Society.

Przegląd Edytuj

Baraggan jako król.jpg

Las Noches w czasach panowania Baraggana Louisenbairna

Przebywa tam armia Arrancarów wraz z placówką medyczną i skrzydłem aresztu. W czasach gdy Baraggan był królem Hueco Mundo, to miejsce służyło jako jego zamek.[1] Jednakże, w okresie panowania Baraggana, konstrukcja nie miała dachu ani ścian. W rzeczywistości, Baraggan gardził pomysłem zbudowania dachu, twierdząc, że jest królem Hueco Mundo, a jego sufitem jest niebo.[2]

Las Noches to ogromna twierdza, którą można dojrzeć w Hueco Mundo w odległości kilkudziesięciu kilometrów. Budynek składa się z głównej kopuły otoczonej przez kilka dużych wież i mniejszych budynków. Na szczycie kopuły znajduje się pięć mniejszych wież, które mieszczą w sobie pomieszczenia takie jak sala tronowa Aizena i sala Espady. Ponadto, w pomieszczeniu, w którym była przetrzymywana Orihime Inoue, jest jeden duży środkowo-Wschodni dywan, podobnie do tych znajdujących się w pomieszczeniach używanych do islamskiej modlitwy. Jak wszystko inne w Hueco Mundo, główny budynek jest koloru białego.

Można śmiało stwierdzić, że Las Noches jest jedną z największych struktur w uniwersum Bleach. Wygląda na tak samo duże (jeśli nie większe) jak Seireitei w Soul Society. Ze względu na ogromny rozmiar, Ichigo powiedział kiedyś, że budowla może być iluzją, gdyż on, Chad i Uryū nie wydają się ani trochę do niej zbliżać, choć biegli już dłuższy czas. Ponadto, według Nelliel Tu Odelschwanck, przejście od jednego miejsca do bramy zajmuje około 3 dni.[3]

Wnętrze kopuły Las Noches imituje błękitne niebo świata żywych i Soul Society. Aaroniero Arruruerie twierdzi, że światło nieba pomaga Aizenowi w obserwacji całego Las Noches. Jednakże, z powodu, że Aaroniero musi trzymać się z dala od światła słonecznego, by móc użyć swoich mocy, Rukia Kuchiki spekuluje, że jest to kłamstwo.[4] Gdy Ichigo przebija się przez kopułę, by walczyć z Ulquiorrą, większym niż prawdopodobne jest to, że teren pod kopułą jest jak miejsce treningowe Urahary, ze względu na niebo i niekończące się równiny. Pozycja sal w pałacu może być regulowana, co pozwala im tym operować tak, że mogą śledzić bezpośrednie ruchy intruzów.

Z powodu ich ogromnej mocy, Espadzie na poziomie Cuatro (4) i wyżej zakazane jest uwalnianie Zanpakutō wewnątrz Las Noches. Każdemu Espadzie również niewolno użyć Gran Rey Cero w budynku. Zostaje to potem uzasadnione w bitwie pomiędzy Ichigo i Ulquiorrą, w walce nad kopułą Las Noches, czego wynikiem jest utrata sporej części jego kopulastego dachu, a także segmentów z pięciu wież.

17 miesięcy po klęsce Aizena Wandenreich przejmuje Hueco Mundo i zniewala Arrancarów. Z Las Noches zostają tylko ruiny, w których Pierwszy Oddział Jagdarmee robi sobie obóz.

Lokalizacje w Las Noches Edytuj

Ilustrowany Przewodnik dla Las Noches
Tres Cifras Entrance.png Tres Cifras Sanderwicci.png Tres Cifras Dordonii.png Tres Cifras Mosqueda.png
Wejście Przestrzeń Cirucci Sanderwicci Przestrzeń Dordoniego Alessandro Del Socaccio Przestrzeń Gantenbainne'a Mosquedy
Tres Cifras (三桁の巣 [トレス・シフラス], Toresu Shifurasu); po hiszpańsku "Trzy Figury", a japońsku "Gniazdo Trzech Cyfr" jest częścią Las Noches, gdzie Zdegradowana Espada lub Privaron Espada żyje.
Harribel Palace.png Aporro Palace.png Aaroniero Arruruerie Palace.png Nel Palace.png
Pałac Tier Harribel Laboratorium Szayelaporro Granza Pałac Aaroniero Arruruerie Dawna rezydencja Nelliel Tu Odelschwanck
Pałace Espady
Throneroom01.png Throneroom02.png
Pierwsza sala tronowa Druga sala tronowa
Pokoje Sōsuke Aizena, zlokalizowane w 5 Wieży Las Noches[5][6]
TosenControl.png GinControl.png
Pokój Kontrolny Kaname Tōsena Pokój Kontrolny Gina Ichimaru
Pokoje kontrolne
Orhime cell.png Espada gathering.jpg
Cela Orihime Pokój obrad Espady
Pokój, gdzie Orihime jest trzymana Pokój, gdzie Espada odbywa swoje posiedzenia

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki