FANDOM

Kukkapūro (クッカプーロ, Kukkapūro) jest 35. Números w armii Sōsuke Aizena.[1] Jest także towarzyszem Yammy'ego Llargo.

Wygląd Edytuj

Kukkapūro wygląda jak szczeniak z maską Hollowa. Ma miękkie białe futro. Jego maska ma duże oczodoły i dwa małe rogi wystające ponad długie, zwisające uszy.[2] Ma numer 35 wytatuowany na plecach.[3]

Osobowość Edytuj

Kukkapūro często chodził za Yammym, ponieważ był podobny do osoby, która opiekowała się nim za życia. Dzieje się tak pomimo tego, że Yammy nie robi faktycznie nic, aby zadbać o Kukkapūro.[2]

Historia Edytuj

Pewnego dnia Kukkapūro obudził się w Hueco Mundo jako Hollow. Stracił większość wspomnień o swojej przeszłości, pamiętał jedynie głaskanie po głowie i nazywanie go "Kukkapūro". W Hueco Mundo przetrwał dzięki oddychaniu Reishi znajdującym się w powietrzu. W pewnym momencie natknął się na Yammy'ego i pomyślał "On jest podobny do ważnej mi osoby". Od tego czasu Kukkapūro towarzyszył Yammy'emu.

Fabuła Edytuj

Sztuczna Karakura Edytuj

Kiedy Yammy je, Kukkapūro zaczyna szczekać. Espada rzuca mu kość. Kiedy wychodzi z pokoju, Kukkapūro podąża za nim.[4] Kiedy Yammy zostaje pokonany, Kukkapūro zaczyna szczekać, budząc go na chwilę. Mężczyzna pyta, dlaczego Kukkapūro tu przyszedł, a następnie umiera.[5]

Jakiś czas później, Kukkapūro wyłania się z ruin Las Noches i wita Tier Harribel i jej Fracción. Kukkapūro patrzy na nie. Kiedy odchodzą, Emilou Apacci patrzy na niego i mówi, że zostanie zabity, jeśli będzie tak siedział. Podchodzi i podnosi go. Kukkapūro próbuje od niej uciec. Apacci zostawia go na rozkaz Cyan Sung-Sun. Franceska Mila Rose klepie go po głowie i odchodzi. Kukkapūro patrzy na nie i wciąż myśli o swoim martwym panu.[6]

Ciekawostki Edytuj

  • W anime, futro Kukkapūro ma kolor jasno brązowy, jednak w UNMASKED biały.[7]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Bleach Official Character Book UNMASKED, strona 36
  2. 2,0 2,1 Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; Nestle To Night, strona 1
  3. Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; Nestle To Night, ostatnia strona
  6. Bleach Official Character Book 3 UNMASKED; Nestle To Night, strony 5-7
  7. Anime Bleach; Odcinek 310

Nawigacja Edytuj