Fandom

Bleach Wiki

Książki

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Artbooki Edytuj

  • All Colour But The Black: Wydany 4 grudnia 2006. Artbook zawiera wybrane kolorowe strony z pierwszych 19 tomów serii, jak również niektóre oryginalne dzieła i komentarze autora. Ponadto, książka zawiera okładki rozdziałów z kapitanami Gotei 13, które pojawiały się na początku serii Soul Society.
  • Bleach: Official Bootleg KaraBuri+: Wydany 3 sierpnia 2007. Książka koncentruje się przede wszystkim na Gotei 13 dostarczając dodatkowych informacji na temat danych Gotei 13 i podziałów na oddziały.

Databooki Edytuj

  • Bleach: Official Character Book SOULs: Wydany 3 lutego 2006. To pierwszy databook dołączy do mangi Bleach z podsumowaniem historii od początku Bleacha do końca serii Soul Society z podglądem na serię Arrancar. Dostarcza dodatkowe informacje o kluczowych punktach historii, szczególnie o Soul Society i Gotei 13, a także dostarcza mini profile Shinigamich spotkanych w Soul Society. Ponadto, książka zawiera nie widziany wcześniej w takiej formie rozdział omake.
  • The Rebooted Souls: Wydany 4 czerwca 2012. Jest specjalna książką podsumowującą wydarzenia w Bleachu w celu przypomnienia wydarzeń dla nowych i starych czytelników by wejść w ostatnią serię w mandze.

Powieści Edytuj

  • Bleach: Letters From The Other Side: Wydana 15 grudnia 2004. Jest beletryzacją początkowych rozdziałów mangi. Nowe wydanie tej książki ukazało się 4 listopada 2009 roku.
  • Bleach: Spirits Are Forever With You: Wydana 4 czerwca 2012. Dwa tomy powieści Ryohgo Narity obejmują okres 17 miesięcy pomiędzy klęską Aizena a odzyskaniem mocy Shinigami przez Ichigo. Głównym bohaterem powieści jest Don Kanonji.

Beletryzacje Edytuj

Nawigacja Edytuj

Książki
Artbooki All Colour But The Black · Official Bootleg KaraBuri+
Databooki Official Character Book SOULs · Official Animation Book VIBEs · Official Character Book 2 MASKED · Official Invitation Book The Hell Verse · Official Character Book 3 UNMASKED · The Rebooted Souls
Powieści Letters From The Other Side · The Honey Dish Rhapsody · Bleach: Spirits Are Forever With You: I · II · The Death Save The Strawberry · Bleach: WE DO knot ALWAYS LOVE YOU
Belatryzacje Memories of Nobody · The DiamondDust Rebellion, Another Hyōrinmaru · Fade to Black, I Call Your Name · Hell Chapter

Więcej z Fandomu

Losowa wiki