FANDOM

Kazui Kurosaki (黒崎一勇, Kurosaki Kazui) jest człowiekiem z mocami Shinigami oraz synem Ichigo Kurosakiego i Orihime Inoue.

Wygląd Edytuj

Kazui jest chłopcem o krótkich, rudych włosach i dużych, okrągłych, pomarańczowych oczach. Do tej pory jedynym ubiorem, w jakim został zaprezentowany, była zielonkawa bluza z kapturem oraz Shihakushō.

Osobowość Edytuj

Ze względu na dosyć krótkie i nieszczegółowe przedstawienie postaci młodego Kurosakiego, informacji dotyczących jego charakteru nie jest dużo, jednak zdaje się on być wesoły i ciekawski.

Historia Edytuj

Chłopczyk przyszedł na świat po inwazji Quincy na Soul Society, lecz dokładna data jego narodzin jest nieznana.

Fabuła Edytuj

Epilog Edytuj

R686 Kazui widzi reiatsu

Kazui zauważa Reiatsu

Kazui po raz pierwszy widziany jest w starym magazynie Visoredów, jednak szybko zbiega z miejsca, okrzyczany przez Hiyori Sarugaki.[1] Jakiś czas później chłopiec wraca do domu i przebywa w dawnym pokoju swojego ojca. Zauważa on dziwną dziurę w ścianie, stworzoną przez resztki Reiatsu Yhwacha, a gdy z ciekawości wkłada w nią dłoń, nieświadomie niszczy pozostałości energii po cesarzu Wandenreich.[2] Chwilę potem dziecko wyczuwa obecność Ichiki Abarai, a ta pojawia się w pomieszczeniu, dumnie przedstawiając się jako Shinigami. Zadowolony Kazui odpowiada, iż również jest jednym z nich, po czym przybiera duchową postać, prezentując swoje Shihakushō oraz Zanpakutō.[3]

Rozległa moc duchowa: Kazui, pomimo swojego młodego wieku, wydaje się dysponować potężnym Reiatsu, gdyż był on w stanie kompletnie unicestwić resztki mocy duchowej przywódcy Quincy, poprzez wejście z nimi w kontakt fizyczny.

Zanpakutō Edytuj

R686 Zanpakuto Kazui

Zanpakutō Kazuiego

Miecz Kazuiego widzimy tylko raz i nic o nim nie wiadomo - jego tsuba jest uderzająco podobna do tej, jaką posiada Zangetsu w Bankai.

Shikai: Nieznane.

Bankai: Brak.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kazui Kurosaki