Fandom

Bleach Wiki

Kazeshini (dusza)

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Kazeshini (風死, Śmiercionośny Wiatr) jest Zanpakutō Shūheia Hisagiego. Został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd Edytuj

Gdy Kazeshini jest w formie Shikai, ma postać dwóch ostrych, odwrotnie wygiętych czarnych kos, których uchwyty są połączone także czarnym, długim łańcuchem.

Natomiast w formie cielesnej wygląda jak postać stworzona z cienia. Posiada ostro zakończone uszy i małe kły. Oczy zaś stanowią same białka. Długie włosy ma zaczesane do tyłu. Na około ramion znajduje się czarny materiał, który ma też na przedramionach i spodnie także z tego samego materiału.

Osobowość Edytuj

Kazeshini jak na Zanpakutō jest bardzo arogancki, niemiły i wredny. Walczy agresywnie jak szaleniec, często próbując zaskoczyć przeciwnika atakiem z ukrycia. Kieruje nim żądza krwi. Wiele razy próbował pokonać Hisagiego, ale nigdy mu się to nie udało. W przeciwieństwie do innych Zanpakutō, jego charakter różni się od charakteru Hisagiego. Kira zaryzykował stwierdzenie, że Kazeshini stanowi cały jego ból lub mroczną stronę jego osobowości.

Fabuła Edytuj

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Podczas pierwszego ataku sieje zamęt i chaos. Walcząc ze swoim właścicielem musiał się wycofać, kiedy pojawił się Kira. Podczas zasadzki atakuje Kirę, zostaje przez niego pojmany i związany. Na jego ratunek przybywa Wabisuke. Dzięki późniejszej zawierusze zdołał uciec i ciężko ranny dostał się do jaskini. Po pewnym czasie napada na Ichigo w jaskiniach. Zostaje przez niego pokonany.

Bestialskie miecze (tylko anime) Edytuj

Po wydarzeniach z Nieznanych opowieści pozostaje jedynym Zanpakutō na wolności. Ciągle dybie na życie Hisagiego, lecz ten zawsze pokonuje go i odmawia dokończenie pojedynku, dopóki Kazeshini nie stanie z nim do walki twarzą w twarz. Spacerując po Rukongai wdaje się w walkę z bestialskim mieczem. Przez przypadek jedna z dusz zostaje poważnie ranna. Przed śmiercią prosi go o zaopiekowanie się jego dzieckiem. Początkowo stanowczo odmawia, ale dziecko płacząc i pełzając za nim, wzbudza u niego poczucie litości. Kiedy inne Zanpakutō dowiadują się o tym, Kazeshini staje się obiektem kpin i pośmiewiskiem. Jednak między nim a dzieckiem nawiązała się więź. Świadczy o tym fakt, że zmarnował idealną sytuację pokonania Hisagiego, by sprawdzić jego stan. Dziecko powierza nieznanej kobiecie, a sam rusza, by zmierzyć się twarzą w twarz ze swoim mistrzem. W czasie całego pojedynku chłopczyk roni łzy. Kazeshini zostaje pokonany i w momencie upadania szepcze: "Nie płacz." Ostatecznie godzi się ze swoim mistrzem i powraca do zapieczętowanej formy.

  • Zmiana w łańcuch: Potrafi zmienić się w łańcuch, nad którym posiada pełną kontrolę. Potrafi też szybko przybrać ludzki wygląd.

Zanpakutō Edytuj

W każdej chwili może przywołać dwie kosy połączone łańcuchem które wyglądają Kazeshini w formie shikai

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki