FANDOM

Kanisawa (蟹沢, Kanisawa) była studentką szóstego roku w Aklademii Shinō. Zostaje zabita przez ogromnego Hollowa.

Historia Edytuj

ShinouAcademyUniform

Kanisawa przed wyjazdem na misję

Razem z Shūheiem Hisagim i Aogą była uczennicą szóstego roku Akademii Shinō. Była więc starszą koleżanką dla Momo Hinamori, Izuru Kiry i Renjiego Abarai. Wraz z Hisagim i Aoga|Aogą pomagała prowadzić grupę studentów akademii na misję szkoleniową do Świata Ludzi. Przed wyjazdem na nią, poleciła uczniom podzielić się na trzyosobowe grupy, gdzie ich przynależność do danej grupy określana jest przez skrawki papieru z różnymi oznaczeniami, które zostały wcześniej rozdane. Grupę miały tworzyć osoby z tymi samymi oznaczeniami. Celem misji według mangi było praktykowanie Konsō, choć w anime zostało to zmienione na walkę z manekinami Hollowów, wytworzonymi przez Sekcja Rozwoju Technologii.[1]

Kiedy Hisagi miał zakończyć dzień misji szkoleniowej, pojawia się ogromny Hollow. Kanisawa zostaje zabita przez ogromnego Hollowa jako pierwsza. Scena jej śmierci, gdzie jest przebita przez szpon Hollowa, jest o wiele bardziej drastyczna w mandze niż anime. Aoga natychmiast stara się ją pomścić, jednak również zostaje zabity przez tego samego Hollowa.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Misja pierwszorocznych prowadzona przez Kanisawę różni się w mandze i anime. W anime ich treningiem było zabijanie manekinów Hollowów stworzonych przez SRT, zaś w mandze szkolili się w przeprowadzaniu Konsō.[2]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział -17
  2. Anime Bleach; Odcinek 46

Więcej z Fandomu

Losowa wiki