FANDOM

Kaneda jest młodym chłopcem, który chodzi do tej samej szkoły co Yuzu i Karin.

Wygląd Edytuj

Jest otyłym, małym chłopcem, ma czarne włosy i oczy. Podczas napadu Hollowa miał białą koszulkę z niebieskim pasem przy szyi.

Osobowość Edytuj

Nie lubi za bardzo Karin ze względu na jej reputację. Lubi grać w gry wideo z przyjaciółmi, Hashigami i Ino, nie lubi też w-fu woli na tej lekcji grać w gry z kolegami.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Kiedy Kaneda, Hashigami i Ino grają w grę wideo, Ino narzeka na klasę Kaneda również skarży się, stwierdza że jak tylko źle kopią piłkę to Karin Kurosaki krzyczy na nich. Hashigami również się z tym zgadza. Nadal graja w swoją grę, aż do momentu kiedy Ino przegrywa. Hashigami mówi mu, że powinien usunąć swoją postać, oraz że Ci, którzy nie słuchają swojego mistrza muszą umrzeć. Ino kasuje swoją postać stwierdzając, że po prostu zrobi sobie nową.[1] Kon (w ciele Ichigo Kurosakiego) skacze i przerywa ich grę. Potem ucieka a dzieci zostają nakryte prze swoją nauczycielkę, która zaczyna na nich krzyczeć. Ponownie na nich krzyczy, a dzieci próbują jej wyjaśnić to co się stało. Nauczycielka jednak im nie wierzy oraz stwierdza, że ich gry, zepsuły się podczas ich walki. Następnie każe im posprzątać. [2] Chłopcy sprzątają i wściekają się na to, że nikt im nie wierzy. Hollow natychmiast ich atakuje, a Kon przybywa, żeby je uratować. Są zaskoczeni tym, że wrócił a Kaneda pyta go czy znów chce z nimi walczyć. Kon tylko na nich wrzeszczy, żeby natychmiast uciekali, albo zostaną zabici przez Hollow'a. Następnie Hollow atakuje Kona, raniąc go mocno w ramię co powoduje krwawienie, chłopcy widząc to zaczynają płakać i uciekają.[3]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj