FANDOM

Aparat GALERIA

Kagine-sensei (鍵根) jest nauczycielem WF-u w liceum Karakura.

Wygląd Edytuj

Kagine to muskularny mężczyzna z czarnymi włosami i wąsami.

Osobowość Edytuj

Kagine należy do bardzo rygorystycznych osób, które łatwo zdenerwować. Jednakże jest podatny na kobiece łzy, co zademonstrowano, gdy Rukia udawała płacz, by odwrócić jego gniew od Ichigo i jego przyjaciół.[1] Bardzo troszczy się o reputację szkoły i nie lubi pomysłów uczniów, które mogą ją skompromitować.[2]

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Podążając za incydentem związanym z Donem Kanonjim, Kagine przyprowadził Ichigo i jego przyjaciół do gabinetu dyrektora i beszta ich za przyniesienie wstydu szkole. Jest wściekły, gdyż Ichigo Kurosaki wpadł w szał podczas działania show Dona Kanonjiego. Kagine denerwuje się również na Rukię, Orihime, Tatsuki, Keigo, Mizuiro i Yasutorę Sado, ponieważ wszyscy byli obecni podczas incydentu, ale nie zrobili nic, by zatrzymać Ichigo.[3] Tatsuki mówi mu, że ona i Orihime nie mają żadnego udziału w incydencie i nie byli tam nawet z Ichigo. Wtedy wychodzi z Inoue, pozostawiając na pastwę losu pozostałych.[4]

O11 Keigo i Kagine patrzą na płaczącą Rukię

Kagine wrzeszczy na uczniów

Rukia decyduje przyjąć na siebie winę, mówiąc, że była najbliżej Ichigo, ale nie zatrzymała go i zaczyna płakać. To odwraca uwagę Kagine, który stara się ją pocieszyć. Korzystając z okazji, pozostali uciekają przez okno.[5] Gdy jest zajęty wrzeszczeniem za chłopcami, Rukia także korzysta z tego, również uciekając.[6] Kagine wtedy zwraca się do swoich kolegów z pracy, w tym do nauczyciela klasy Ichigo, Misato Ochi i pyta się, dlaczego nie zatrzymała ich. Odpowiada, że nie rozumie dlaczego robi takie zamieszanie. Kagine wtedy zwraca się do dyrektora, prosząc o poparcie, ale ten jest bardziej zainteresowany zrobieniem kopii video z Ichigo w telewizji, by mógł pokazać swoim wnukom, że jego uczniowie byli w telewizji. Kagine traci wtedy temperament i wyłamuje drzwi, na co dyrektor mówi, że zapłaci za to z własnej pensji.[6]

Bount (tylko anime) Edytuj

Podczas lekcji gimnastyki, Kagine mówi swoim uczniom, że chłopcy będą grać w baseball, podczas gdy dziewczyny zaczną biegać po bieżni. Zaczynają narzekać, ale Kagine każe im się uciszyć. Następnie próbuje rozgryźć kto jest nieobecny dziś i dziewczyny mówią mu, że Tatsuki nie ma dzisiaj. Kagine stwierdza, że to dziwne, gdyż widział ją dziś wcześniej i pyta swoich uczniów, czy ktoś wie, gdzie ona poszła. Po tym, jak nikt nie odpowiada, Kagine szybko stwierdza, że po prostu spóźniła się na lekcje. Nagle Orihime zaczyna biec i Kagine pyta się co się stało. Ichigo, Sado i Uryū też zaczynają wybiegać, a nauczyciel WF-u pyta się, gdzie idą. Uryū mówi mu, że źle się poczuli i idą do pielęgniarki. Nie wierzy im i wrzeszczy, by wracali, jednak nie udaje mu się to.[7]

Odniesienia Edytuj

  6. 6,0 6,1 Manga Bleach; Rozdział 33, strona 8
  7. Anime Bleach; Odcinek 67

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki