FANDOM

Aparat GALERIA

Taaaki zalążek.

Jinnai Dōko to jeden z zabójców usługach Gyōkaku Kumoia. Jest postacią występującą tylko w anime, w serii Spisek Kasumiōji.

Wygląd Edytuj

Podobnie do reszty zabójców ma on specyficzny wygląd. Jego zęby są kwadratowe i rozstawione daleko od siebie, ma różową skórę i blond włosy po bokach głowy. Gdy łączy się z Bakkōtō, jego skóra staje się jakby postrzępiona.

Osobowość Edytuj

Dōko stwarza wrażenie sadystycznego szaleńca.

Fabuła Edytuj

Nowy kapitan Shūsuke Amagai (tylko anime) Edytuj

Episode175AssassinsArrive

Jinnai przybywa do Świata Ludzi wraz z pozostałymi zabójcami

Zostaje wynajęty przez Hanzę Nukuia do zabicia Rurichiyo Kasumiōji. Po przybyciu do Świata Ludzi, rozpoczyna walkę z Rukią Kuchiki. Wpierw zostaje zamrożony przez Some no Mai, Tsukishiro, lecz szybko się uwalnia poprzez uwolnienie sporych pokładów Reiatsu. Zaczyna pożerać swoje Retsurai tym samym zwiększając skuteczność swoich ataków oraz sprawiając, że z pleców wyrastają mu cztery ostrza. Po pierwszym ataku wrzuca Rukię przez ścianę do wewnątrz schronienia Rurichiyo w Świecie Ludzi, a następnie odpiera specjalny atak Kenryū i dogania Enriu uciekającego z księżniczką.[1]

Episode177RukiaVsJinnai

Jinnai pochłonięty przez swoje Bakkōtō

Wyrzuca w ich kierunku cztery ostrza, które zostają zniszczone przez Rukię za pomocą Sōkatsui. Jinnai ponownie odgryza kawałek Bakkoutō, lecz tym razem jego przemiana jest większa, może wystrzelić większą ilość ostrzy, a na jego głowie i ramionach pojawiają się kolce. Ponownie mierzy się z Rukią prezentując spore umiejętności w zakresie Zanjutsu i Hohō. Kuchiki blokuje jego atak i przecina w pół co jednak nie skutkuje. Jinnai uwalnia więcej mocy, przez co całe jego ciało pokrywa się kolcami. Ponownie do walki wkracza Kenryū na chwilę oślepiając przeciwnika, zostaje jednak raniony, tak jak Enryū. Rukia raz po raz atakuje Jinnaia za pomocą Kidō zmuszając go do ciągłej ucieczki i w efekcie wystrzelenia w nią ostrzy ze swoich pleców. Zostają one zniszczone dzięki Some no Mai, Tsukishiro. Następnie Rukia wiąże Bakkoutō i Jinnaia za pomocą Bakudō. Ostatecznym atakuje używając Tsugi no Mai, Hakuren. Dzięki ogromnemu Reiatsu udaje mu się uwolnić, jednak traci kontrolę nad Retsurai i zostaje przez nie zniszczony.[2]

Bakkōtō Edytuj

Jinnai; Retsurai

Retsurai

Jinnai dzierży Bakkōtō o nazwie Retsurai (烈雷, Wściekły Grzmot), który przyjmuje formę pojedynczej kosy. Na końcu uchwytu znajduje się łańcuch, który może być używany do rzucania bronią, podobnie jak Shikai Shūheia Hisagiego.

Jinnai; Blades

Wysuwane ostrza Jinnaia

Specjalne zdolności Bakkōtō: Pożerając część Bakkōtō, skóra Jinnaia staje się twardsza, a z pleców wyrastają ostrza. Może strzelać nimi do woli, a w miarę spożywania większej części Bakkōtō, zyskuje więcej ostrzy.

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Bleach; Odcinek 176
  2. Anime Bleach; Odcinek 177

Nawigacja Edytuj