Fandom

Bleach Wiki

Jidanbō Ikkanzaka

2251stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Taaaki zalążek.

Jidanbō Ikkanzaka (一貫坂 兕丹坊, Ikkanzaka Jidanbō) jest Strażnikiem Bramy (Hakutōmon) do Seireitei przez 300 lat. Ma młodszego brata Jirōbō Ikkanzakę - żołnierza czwartej rangi 7. Oddziału.

Wygląd Edytuj

Jidanbō jest bardzo dużym mężczyzną. Ma bardzo długie włosy, które ma związane w jak koński ogon. Ma bardzo długie baczki, które są związane w kucyki. Na swoim lewym ramieniu nosi pancerz, a na głowie czerwony kapelusz z frędzlami. Na lewej stronie klatki piersiowej nie ma munduru. Podczas walki używa dwóch toporów.

Osobowość Edytuj

Jidanbō brak stabilności emocjonalnej, co można zobaczyć podczas jego walki przed Zachodnią Bramą. Jest uprzejmy dla osób mieszkających w okolicy jego bramy od strony Rukongai. Mieszkańcy są z tego powodu szczęśliwi, ponieważ Jidanbō traktuje ich jak przyjaciół w przeciwieństwie do większości Shinigami, którzy nimi gardzą. Maniery i dobre wychowanie zdają się być dla niego ważne, jak można zauważyć w jego walce z Ichigo.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Jidanbō poznał Ichigo i jego przyjaciół, kiedy chcieli przedostać się do Seireitei. Jidanbō zablokował im drogę i stanął z Ichigo do walki. Zdziwiony przegrał i otworzył Zachodnią Bramę. Kiedy Ichigo i reszta chciała przejść na drodze, stanął im Gin Ichimaru, który odciął lewe ramię Jidanbō. Strażnik Bramy nie mógł jej utrzymać i brama się zamknęła. Orihime używając swoich umiejętności opatrzyła jego ranę. Później Jidanbō przybywa wraz z Kūkaku do Seireitei. Kiedy Aizen pojawił się na Wzgórzu Sōkyoku, Jidanbō i Kūkaku walczyli ze strażnikami, którzy przyszli pomóc Aizenowi.

Bount (tylko anime) Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Podczas ataku Wandenreich, Jidanbō jest kontrolowany przez jednego z wrogów i atakuje członków 12. Oddziału.[1]

Cenzura Edytuj

Rana.png

Rana Jidanbō

Wygląd obrażenia zadanego przez Ichimaru w anime bardzo różni się od pierwowzoru. W mandze Jidanbō stracił całe lewe ramię, zaś w anime miał jedynie głęboką ranę.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Strażnicy Bram
Członkowie Zachodnia Brama: Jidanbō Ikkanzaka · Południowa Brama: Hikonyūtō · Północna Brama: Danzōmaru · Wschodnia Brama: Kaiwan
Powiązane artykuły Seireitei

Więcej z Fandomu

Losowa wiki