FANDOM

Taaaki zalążek.

Jai (ジャィ, Jai) to postać występująca w filmie Bleach: Memories of Nobody. Był trzecim najsilniejszym członkiem Dark Ones, zaraz po Riyan i Ganryū. Podczas każdej walki używa broni w kształcie półksiężyców.

Wygląd Edytuj

Jai jest ciemnoskóry i nosi standardowy uniform Dark Ones. Jego oczy są prawie ciągle zamknięte, otworzył je jedynie na kilka chwil podczas walki z Rukią Kuchiki.[1]

Osobowość Edytuj

Jai jest brutalny, dumny, ignorancki i arogancki, podobnie jak reszta członków Dark Ones.

Historia Edytuj

Dark One kiedyś byli częścią upadłego klanu Ryōdoji, który został wygnany do Dangai 1000 lat temu. O dziwo udało im się uniknąć śmierci, przez prąd płynący w Dangai i mieszkali tam przez wiele lat. To właśnie w tym świecie, Jai wraz z resztą swojego klanu odkrył, że podążają tam duchy: Blanki. Dark Ones nauczyli się wykorzystywać je jako źródło energii dla własnych moc, zbierać wszystkie informacje na ich temat i sformułować plan zemsty na Soul Society. Jakiś czas przed wydarzeniami z filmu odkryto, że klan Jai przybył do Doliny Krzyku i tam nadal mieszkał.[1]

Fabuła Edytuj

Bleach: Memories of Nobody Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Film Bleach; Memories of Nobody

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki