Fandom

Bleach Wiki

Inwazja na Soul Society

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Inwazja na Soul Society jest konfliktem zbrojnym, spowodowanym przez Sōsuke Aizena i Gina Ichimaru, którzy udali się do prawdziwej Karakury znajdującej się w Soul Society.

Prolog Edytuj

Po pokonaniu swoich przeciwników w sztucznej Karakurze, Aizen i Gin zmierzają przez Dangai do prawdziwej Karakury znajdującej się w Soul Society. Kiedy na ich drodze pojawia się Kōtotsu, Gin pośpiesza Aizena, bowiem nawet on nie jest w stanie nic z nim zrobić. Nic bardziej mylnego, Sōsuke wychodzi ze zderzenia bez szwanku, a Kōtotsu zostaje zniszczone. Aizen zaprasza zaskoczonego Ichimaru, by wkroczyć do prawdziwej Karakury.[1]

Ichigo And Isshin.jpg

Ojciec zachęca syna do uratowania Karakury

Wracając do sztucznej Karakury, Isshin Kurosaki dokuśtykawszy do Ichigo mówi, że muszą pokonać Aizena. Chłopak stwierdza, że nie będzie w stanie tego zrobić posiadając tak małe Reiatsu. Isshin motywuje go mówiąc, że w przeciwnym wypadku całe miasto zostanie zniszczone, a jego przyjaciele umrą, po czym otwiera Senkaimon.[2]

Tymczasem w Soul Society, Aizen zauważa, że zboczyli trochę z kursu. Gin przyznaje, że zabrzmiało to tak, jakby to była jego wina, a to przez jego zabawy z Kōtotsu. Aizen przyznaje mu rację i zmierza na piechotę do Karakury.[3]

Jinzen 302.jpg

Ichigo uprawiający Jinzen

Biegnąc przez Dangai, Isshin spostrzega, że nie ma tu śladu po Kōtotsu. Wykorzystując jego nieobecność, Isshin zamierza nauczyć Ichigo Ostatecznej Getsugi Tenshō.[4]

Wczesne etapy Edytuj

KeigoAndTatsukiCarryingClassmates.jpg

Keigo i Tatsuki niosą koleżanki

Budząc się w Karakurze, Keigo Asano zauważa, że wszyscy śpią na ulicach. Biegnąc, znajduję Tatsuki Arisawę, która wcześniej odnalazła śpiących Chizuru Honshō i Michiru Ogawę. W tym samym czasie Gin i Aizen wkraczają na obrzeża miasta.[5]

TensaZangetsu grabs Ichigo.jpg

Ichigo walczy z Tensą Zangetsu

Ichigo budzi się w swoim wewnętrznym świecie zalanym wodą i spotyka Tensę Zangetsu, który go atakuje i nie ma zamiaru nauczyć Ostatecznej Getsugi Tenshō. Szydząc z rozpaczy Ichigo, wyciąga z jego wnętrza Hollowa. Tymczasem w Karakurze, Aizen znajduje Keigo i Tatsuki. Dziewczyna krzyczy, by Keigo uciekał.[6]

Matsumoto Kanonji Tatsuki Michiru.png

Rangiku ratuje Dona Kanonjiego i Tatsuki

W wewnętrznym świecie Ichigo, Hollow Ichigo i Tensa Zangetsu łączą się, jako jedna moc Kurosakiego. W Karakurze, Aizen szykuje się do zabicia Tatsuki, lecz przerywa mu Don Kanonji, który staje się nowym celem. Oboje są uratowani poprzez przybycie wicekapitan Rangiku Matsumoto.[7]

Środkowe etapy Edytuj

Gin threatens Rangiku.jpg

Gin przystawia miecz Rangiku

Kiedy Rangiku każe Kanonjiemu uciekać, Gin pyta Aizena czy może zamienić słówko ze starą znajomą. Sōsuke jest przychylny, więc Ichimaru zabiera Matsumoto w inne miejsce, gdzie ucina sobie z nią krótką pogawędkę. Przystawia jej miecz do gardła i mówi, że sprawia same kłopoty.[8]

Gin Grabs Hogyoku.jpg

Ichimaru zdradza Aizena

Wracając do Aizena, Gin twierdzi, że pozbył się już Rangiku. Sōsuke jest zaskoczony; myślał, że łączy ich jakieś uczucie. Ichimaru zaprzecza i porównuje się do węża. Niespodziewanie, chwyta za miecz Aizena i przebija jego klatkę piersiową. Następnie wyjaśnia, że aby uwolnić się spod działania Kyōki Suigetsu, należy dotknąć jej ostrza, nim zacznie działać hipnoza absolutna i dzięki temu tylko on, z Gotei 13, jest w stanie go zabić. Wyjaśnia także działanie jego Bankai; nie jest to, jak wcześniej mówił, zdolność wydłużania się, ale trucizna, która całkowicie rozpuszcza komórki.[9]

Ichigo Arrival In Karakura.jpg

Ichigo przybywa do prawdziwej Karakury

Kiedy Gin zabiera Hōgyoku, Aizen emanuje niesamowitym Reiatsu i wkracza w nową formę ewolucji. Mówi, że nawet jeśli Ichimaru trzyma Hōgyoku, to ono i tak należy do niego, po czym zabija swojego dawnego sprzymierzeńca.[10][11] Na miejsce przybywa Rangiku, która płacze nad umierającym przyjacielem. Gin przeprasza ją za wszystko, a chwilę potem pojawia się Ichigo niosący Isshina na ramieniu.[12]

Końcowe etapy Edytuj

Gdy Ichigo upewnia się, że z Yuzu i Karin wszystko w porządku, Aizen spostrzega, że od chłopaka wcale nie czuć Reiatsu. Widząc siłę w oczach Kurosakiego, Gin zostawia resztę w jego rękach. Ichigo chwyta Aizena i zabiera go w dalsze miejsce, aby nikt nie ucierpiał na skutek ich walki.[13]

Podczas walki, Aizen mówi o swojej ewolucji i mocach, które zdobył. Kiedy Ichigo blokuje jego cios gołą ręką, Sōsuke używa Hadō 90. Kurohitsugi z pełną mocą, jednakże i to nie przynosi efektu. Ichigo udaje się zranić przeciwnika.[14]

Aizen ponownie ewoluuje, a Kurosaki decyduje się zakończyć walkę. Używa Ostatecznej Getsugi Tenshō, co wiąże się z utratą mocy Shinigami.[15]

Następstwa Edytuj

Odniesienia Edytuj

  5. Manga Bleach; Rozdział 408
  6. Manga Bleach; Rozdziały 409-410
  7. Manga Bleach; Rozdział 411
  13. Manga Bleach; Rozdziały 417
  14. Manga Bleach; Rozdział 418
  15. Manga Bleach; Rozdziały 419-420

Więcej z Fandomu

Losowa wiki