FANDOM

Ichika Abarai (阿散井苺花, Abarai Ichika) jest Shinigami. Jest córką Renjiego Abaraia oraz Rukii Kuchiki.

Wygląd Edytuj

Ichika posiada czerwone, spiczaste włosy z grzywką, spięte w kucyka za pomocą wstążki. Jej oczy są jasne. Jako Shinigami, na co dzień zakłada standardowe Shihakushō.

Osobowość Edytuj

O charakterze dziewczynki nie wiadomo zbyt wiele, jednak jest ona pewna siebie i promienieje dużym temperamentem.

Historia Edytuj

Ichika urodziła się 10 lat po inwazji Quincy na Soul Society, lecz dokładna data jej narodzin jest nieznana.

Fabuła Edytuj

Epilog Edytuj

Młoda Abarai, wraz z rodzicami, udaje się z wizytą do Kliniki Kurosakich, ale w nieznanych okolicznościach zostaje odseparowana od rodziny i najprawdopodobniej się gubi.[1] Jakiś czas później pojawia się w pokoju Yuzu, gdzie zastaje Kazuiego Kurosakiego. Dzieci zapoznają się i prezentują swoje moce Shinigami.[2]

Zanpakutō Edytuj

R686 Zanpakuto Ichika.png

Zanpakutō Ichiki

O mieczu Ichiki nie ma żadnych informacji - wiadomo jedynie, że jej tsuba kształtem przypomina błyskawicę.

Shikai: Nieznane.

Bankai: Brak.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ichika Abarai

  • Rozdział 686, czyli kaniec filma(??)

    42 wiadomości
    • Jeszcze dopowiem, że przed filmem ma być wydana jeszcze nowelka (oficjalne zatwierdzona przez samego Tite i to opisująca sam "live-action").
    • Jeden rozdział? Jeden?
  • Własne Zakończenia?

    13 wiadomości
    • GhostVoice - faktycznie, takie zakończenie byłoby najwspanialsze ze wszystkich. Aizen byłby wolny (uwielbiam tę postać i trudno mi znie...
    • Takie zakończenie wg mnie byłoby... nudne i przewidywalne. (większość by chciała i byłby zawód że Kubo nie ma pomysłów)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki