FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Sode no Shirayuki to walka mająca miejsce w Karakurze podczas rebelii Zanpakutō.

Prolog Edytuj

Ep231RenjiRukiaAmbushed

Renji i Rukia zaskoczeni przez Sode no Shirayuki

W wyniku buntu zmaterializowanych dusz Zanpakutō w Seireitei zostają pokonani wysokorangowi Shinigami, w tym Sajin Komamura i, pozornie, Byakuya Kuchiki. Rukia próbuje sprawdzić co się stało z jej bratem, jednak na drodze staje jej zmaterializowane Zanpakutō - Sode no Shirayuki używająca Tsugi no Mai, Hakuren.[1]

Ep231RukiaInjured

Ichigo łapie Rukię

Rukia ucieka do Świata Ludzi i wypada z bramy Senkai. Zostaje złapana przez Ichigo Kurosakiego, który wcześniej poczuł dziwne Reiatsu i postanowił je sprawdzić. Chwilę potem brama Senkai otwiera się ponownie. Tym razem wychodzi z niej Sode no Shirayuki, zamrażając przy okazji pobliską łąkę. Ichigo za pomogą Shunpo oddala się z Rukią na bezpieczną odległość.[1]

Bitwa Edytuj

Ep231FreezingGround

Sode no Shirayuki zamraża ziemię

Chłopak zastanawia się kim jest przybyła osoba; wyklucza możliwość, że jest Hollowem, ponieważ nie posiada maski ani dziury. Sode no Shirayuki pyta go czy jest on Shinigamim pełniącym obowiązki w tym mieście. Ichigo jednak nie udziela odpowiedzi. Sode no Shirayuki używa lodowego ataku, jednak zostaje powstrzymany przez Getsugę Tenshō Ichigo. Kobieta przenosi się na słup, gdzie materializuje swój biały miecz. Spokojnym głosem mówi do przeciwnika aby przekazał jej Rukię, jednak Ichigo stanowczo odmawia.[1]

Ep231AvoidsTsukishiro

Ichigo unika Tsukishiro

Sode no Shirayuki błyskawicznie się przemieszcza i znajduje się obok Ichigo pytając czy jest on Przedstawicielem Shinigami. Kobieta używa ataku Some no Mai, Tsukishiro na pomarańczowowłosym, ale ten w porę ucieka. Kurosaki uświadamia sobie, że są to techniki Rukii, jednak przeciwniczka w tym czasie atakuje go za pomocą Tsugi no Mai, Hakuren. Ichigo odpowiada na to Getsugą Tenshō, a następnie przecina przeciwniczkę. Jednak, ku jego zaskoczeniu, był to lodowy klon.[1]

Ep231IcyBlast

Ichigo oszołomiony przez lodowy podmuch

Kurosaki ponownie stara się dowiedzieć kim jest przeciwniczka, dodając że użyła przed chwilą technik Rukii. Sode no Shirayuki przytakuje i tłumaczy, że tym samym są to jej techniki. Następnie dezorientuje chłopaka używając lodowego oddechu, a sama znika w bramie Senkai.[1]

Następstwa Edytuj

Ep231RukiaRecovering

Rukia powraca do zdrowia

Ichigo powraca do Rukii i pyta kim była ta kobieta. Kuchiki odpowiada, że to Sode no Shirayuki, jej Zanpakutō, po czym traci przytomność. Kurosaki zabiera ją do Sklepu Urahary, gdzie zajmuje się nią Orihime. Ichigo dyskutuje na temat zaistniałych wydarzeń ze swoimi przyjaciółmi i zastanawia się dlaczego Zanpakutō miałoby się zmaterializować i zaatakować swojego właściciela. Kiedy Rukia odzyskuje przytomność, opowiada o zamieszkach spowodowanych w Soul Society przez zmaterializowane Zanpakutō. Chwilę potem pojawia się Yoruichi informując, że Gotei 13 nie zostało pokonane i szykują się do odparcia kolejnych ataków.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Anime Bleach; Odcinek 231

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki