FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Renji Abarai i Byakuya Kuchiki to walka między Ichigo Kurosakim a kapitanem Byakuyą Kuchiki i jego wicekapitanem, Renjim Abarai.

Prolog Edytuj

O16 Renji pojawia się nad Rukią

Renji pojawia się nad Rukią

Kiedy Rukia uświadamia sobie, że Soul Society wysłało żołnierzy aby zabrali ją ze Świata Ludzi, ucieka z Kliniki Kurosaki i próbuje zapewnić Ichigo bezpieczeństwo.[2] Gdy chłopak dowiaduje się o całej sytuacji, za wszelką cenę chce zatrzymać Rukię.[3] W tym samym czasie Rukia zostaje znaleziona przez jej przybranego brata, a zarazem kapitana 6. Oddziału - Byakuyę Kuchiki, wraz z jego wicekapitanem Renjim Abarai. Uryū Ishida staje w obronie Rukii, lecz zostaje szybko pokonany przez Renjiego.[4]

Bitwa Edytuj

O16 Renji rani Ichigo

Ichigo zostaje zraniony przez Renjiego

Abarai zamierza zadać ostateczny cios Uryū, jednakże w porę przybywa Ichigo. Renji jest zaskoczony; odsuwa się i przygląda się twarzy przybyłej osoby. Kurosaki przedstawia się Renjiemu, jako ten, który go pokona.[5] Widząc, że przybyły chłopak jest Shinigami, Abarai zastanawia się z którego jest on oddziału. Jest pod wrażeniem wielkości jego Zanpakutō; Ichigo odpiera, że w porównaniu do tego Rukii, jest trochę większy, jednakże do dziś nie miał żadnego porównania. Chwilę później, Renji uświadamia sobie, że Ichigo jest człowiekiem, który odebrał moce Rukii.[6] Abarai przystępuje do ataku i, widząc, że Kurosaki się tylko broni, pyta czy jego miecz jest tylko na pokaz. W końcu Ichigo zostaje zraniony i pada na kolana. Renji oświadcza, że gdy tylko Kurosaki zginie, moce powrócą do Rukii, a wtedy ona poniesie śmierć w Soul Society. Abarai stwierdza, że ktoś taki jak Ichigo nie był by w stanie go zranić. Nim zdąża dokończyć, zostaje zraniony przez chłopaka.[7]

O17 Rukia zatrzymuje Renjiego

Rukia stara się powstrzymać Renjiego

Byakuya interweniuje i zwraca uwagę Renjiemu, że ten był nieostrożny. Dodaje, że dostał wcześniej raport od Onmitsukidō, w którym była mowa, że Ichigo zranił mieczem Menosa Grande i odesłał go do Hueco Mundo. Renji kpi z tej informacji i pyta Kurosakiego, jak brzmi imię. Chłopak zdaje się nie wiedzieć o czym mowa, więc Renji uwalnia swoje Shikai, Zabimaru. Gdy Abarai atakuje, Ichigo próbuje się bronić, lecz zostaje zraniony w ramię.[8] Abarai próbuje zaatakować ponownie, jednak tym razem zostaje powstrzymany przez Rukię. Ichigo, zamiast uciekać, podnosi swój miecz i staje ponownie do walki.[9]

O17 miecz Ichigo zostaje złamany

Miecz Ichigo zostaje złamany przez Byakuyę, gdy próbował skończyć z Renjim

Kurosaki skupia swoje Reiatsu i rani Renjiego, zanim ten zdążył zareagować. Następnie uszkadza jego okulary i po chwili walki szykuje się do ostatecznego ciosu. Niespodziewanie jego miecz zostaje złamany przez Byakuyę. Kapitan wyjmuje miecz i w ciągu ułamka sekundy przemieszcza się do chłopaka, po czym ten upada na ziemię nie wiedząc co się stało.[10]

Następstwa Edytuj

O17 Rukia kopie rękę Ichigo trzymającą nogę Byakuyi

Ichigo zostaje odkopnięty przez Rukię, gdy odchodzi z Byakuyą

Rukia biegnie do leżącego Ichigo, jednak zostaje zatrzymana przez Abarai. Wicekapitan mówi jej, by zostawiła Kurosakiego w spokoju, bo jej kara zostanie zwiększona. Byakuya słucha wyjaśnień Rukii i mówi, że ją rozumie. Rozumie, że chce do niego podejść, bo Ichigo bardzo przypomina jego. Kurosaki chwyta Byakuyę za ubranie. Kapitanowi bardzo się to nie podoba i wydaje polecenie by go puścił, na co Ichigo odmawia. Byakuya postanawia odciąć mu rękę, więc interweniuje Rukia i pyta jakim prawem jego plugawe ręce dotykają Byakuyę i prosi brata by udali się już do Soul Society.[11]

Kiedy Ichigo próbuje się podnieść, Renji przydeptuje go i mówi by spokojnie umierał. Rukia zwraca się do Byakuyi, że nie powinni zawracać sobie głowy zabijaniem chłopaka, jeśli go tak zostawią to w niedługim czasie wyzionie ducha. Kurosaki nie daje za wygraną, lecz Rukia rozkazuje mu nie ruszać się; ostrzega, że jeśli zrobi choć jeden krok, albo podąży za nią, to nigdy mu nie wybaczy. Byakuya przystaje na propozycję Rukii i wyjaśnia, że poprzednim atakiem zniszczył jego Saketsu i Hakusui, więc nawet jeśli jakimś cudem udałoby mu się przeżyć, to moce i tak powrócą do Rukii. Na polecenie kapitana, Renji otwiera Senkaimon i trójka odchodzi do Soul Society.[12]

O18 Renji odwiedza Rukię w jej celi

Rukia w więziennej celi

Rukia zostaje zabrana do Soul Society, gdzie ma zostać skazana za pomocą Sōkyoku. Ichigo od śmierci ratuje Kisuke Urahara,[13] który przygotowuje dla niego trening w celu obudzenia własnych mocy Shinigami i poznania imienia Zanpakutō. Uryū, Sado i Orihime również trenują aby pomóc Ichigo w ratowaniu Rukii.[14][15][16][17]

Zobacz także Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 262
  15. Manga Bleach; Rozdziały 60-64
  17. Manga Bleach; Rozdziały 66-67

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki