FANDOM

Ichigo Kurosaki kontra Renji Abarai: Rewanż jest starciem, mającym miejsce w Seireitei w czasie misji ratunkowej w celu ocalenia Rukii przed egzekucją.

Prolog Edytuj

Ichigo Kurosakiemu, po jego zwycięstwie nad Ikkaku Madarame, udaje się odnaleźć Ganju Shibę, który także pokonał swojego przeciwnika. Uciekając przed tłumem Shinigami biorą przez przypadek zakładnika - żołnierza siódmej rangi 4. Oddziału, Hanatarō Yamadę. Ten, domyślając się, że idą na ratunek Rukii Kuchiki, pomaga im podziemnym skrótem zbliżyć się do Senzaikyū, gdzie do czasu egzekucji dziewczyna jest przetrzymywana.

Bitwa Edytuj

Ichigovsrenji

Ichigo i Renji ścierają się ze sobą

Ichigo obserwuje, jak po schodach w jego stronę zbliża się Renji Abarai i ruchem dłoni powstrzymuje Ganju Shibę oraz Hanatarō Yamadę, każąc im trzymać się z dala. [2] Po krótkiej wymianie zdań Renji i Ichigo nacierają na siebie z mieczami w dłoniach. W wyniku wymiany ciosów Kurosakiemu udaje się przyprzeć Abarai do kamiennej ściany. Renji, naciskany przez przeciwnika, pyta go, w jaki sposób chce uratować Rukię, skoro nawet po pokonaniu Abarai będzie musiał zmierzyć się jeszcze z jedenastoma innymi wicekapitanami, a potem z trzynastoma kapitanami Gotei. Ichigo zdecydowanie odpowiada mu, że nie ma to żadnego znaczenia, bo i tak ją uratuje, bez względu na wszystko. Wicekapitan dziwi się, że chłopak naiwnie zyskał taką pewność siebie tylko dlatego, że udało mu się przetrwać jedną czy dwie walki i zmienił się wygląd jego Zanpakutō. Następnie znów pyta, czy Kurosaki tylko z powodu uzyskania odrobiny mocy stał się taki arogancki. Po tych słowach odpycha od siebie Ichigo i uwalnia swój Zanpakutō.[3]

IchigoCantStopZabimaru

Renji naciska na Ichigo swoim Shikai

Segmentowane, połączone ze sobą ostrza Zabimaru wicekapitana napierają na miecz Kurosakiego i chociaż ten jest w stanie zasłonić się przed ciosem, nie może powstrzymać siły ataku i zostaje odepchnięty do tyłu przez rozciągnięte ostrza na tyle mocno, że przebija się przez ścianę pobliskiego budynku. Segmenty Zabimaru cofają się, a Renji stwierdza, że Ichigo popełnił błąd oceniając umiejętności przeciwnika po jednym starciu. Dalej wyjaśnia, że wicekapitanom oraz Shinigami wyższej rangi nie używają w Świecie Ludzi całej swojej mocy, by niepotrzebnie nie oddziaływać na inne dusze. Abarai dodaje, że teraz jest pięć razy silniejszy, niż w czasie ich spotkania w Karakurze. Z tego też powodu nie ma znaczenia, na ile silny jest Ichigo, bo niemożliwym jest, by Kurosaki go pokonał. W odpowiedzi Ichigo stwierdza, że jeśli teraz Renji korzysta z całej swojej siły, to jego ostatnie ataki były całkowicie nieskuteczne. Ranny Kurosaki staje obok gruzowiska i oświadcza przeciwnikowi, że jeśli jedenastu pozostałych wicekapitanów jest na podobnym poziomie, to sobie z nimi także poradzi. Renji kwituje uśmiechem pewność siebie Kurosakiego.[4]

Z powodu obficie krwawiącej rany na głowie Ichigo traci ostrość widzenia i zaczyna się chwiać na nogach. Uzmysławia sobie, że cios Renjiego był niezwykle silny, a on sam stracił dużo krwi w starciu z Ikkaku. Renji szydzi z przeciwnika, wcześniej tak pewnego siebie, a teraz ledwo stojącego na nogach po jednym uderzeniu. Wyprowadza potężne uderzenie swoim Zabimaru, niszcząc pobliski budynek, ale nie udaje mu się wykończyć Kurosakiego, bo temu udaje się odskoczyć. Ranny Ichigo jest zmuszony uciekać przez ścigającym go i zaciekle atakującym Renjim, przeskakując po dachach. [5]

Ichigo Attacks Renji (ep31)

Ichigo kontratakuje

Abarai, wciąż naciskając na Ichigo, pyta chłopaka, czy ten rzeczywiście tak bardzo chce uratować Rukię. Kurosaki w odpowiedzi przypomina, że nie mówił, iż chce ją uratować, ale że musi ją uratować. Wściekły Renji odskakuje od przeciwnika i krzyczy, że to winą Ichigo jest utrata mocy przez Rukię i jej skazanie. Kurosaki przyjmuje oskarżenia wicekapitana i przyznaje, iż dobrze wie, że to wszystko jest jego winą i właśnie dlatego musi ją uratować. Ichigo odbija uderzenie Zabimaru, który cofa się i chłopak nabiera przekonania, że Renji może go zaatakować jednorazowo trzykrotnie, zanim będzie zmuszony przywołać Zanpakutō do normalnej formy i przypuścić kolejną serię ataków. Przypomina sobie wskazówki od Kisuke Urahary i postanawia wykorzystać zdobytą wiedzę o limicie przeciwnika. Kurosakiemu udaje się skontrować trzy kolejne ciosy Renjiego i z kolei sam rzuca się na wicekapitana w przekonaniu, że tamten nie zdąży sparować uderzenia. Ku jego zaskoczeniu Renji, korzystając z Shunpo, znika z jego linii ciosu i sam tnie Ichigo od ramienia w dół.[6]

Ep32Anguish

Renji uznaje porażkę

Kurosaki upada, zszokowany tym, że przeciwnikowi udało się uniknąć jego ataku. Renji wyjaśnia w jaki sposób umknął chłopakowi przyznając, że zarówno plan tamtego, by wykorzystać przerwę po serii ataków Zabimaru, jak i wyczucie chwili były dobre. Jednak Ichigo nie udało się go skutecznie zranić, bo był zbyt wolny. Renji stwierdza, że oni dwaj są na zupełnie różnych poziomach i stąd odpowiedź jest prosta. Wicekapitan kończy stwierdzeniem, że chłopakowi nie będzie dane uratować Rukii, bo sam zginie tutaj. Przygotowuje się do zadania Ichigo ostatecznego, śmiertelnego ciosu, a ten ponownie przypomina sobie trening Urahary i niespodziewanie chwyta ostrze Zabimaru gołą dłonią. Podobnie, jak wcześniej w czasie treningu, przywołuje całą swoją wolę zwyciężenia i oświadcza Renjiemu, że go pokona. Ichigo kieruje potężne uderzenie w stronę zdezorientowanego nagłym wzrostem jego mocy Abarai i kruszy Zanpakutō wicekapitana oraz głęboko tnie go przez pierś.[7]

Następstwa Edytuj

Renji, stojąc chwiejnie w przeświadczeniu swojej porażki, wraca myślami do wspomnień z dzieciństwa i nauki w Akademii, które łączą się z Rukią. Wyrzuca sobie, że pozwolił dziewczynie odejść i wejść do rodziny Kuchiki, chociaż powinien był ją zatrzymać. Chwyta Ichigo i błaga go, by chłopak uratował Rukię.[8] Ciężko rannego Abarai odnajduje Kira, a następnie trafia on do aresztu na polecenie Byakuyi Kuchiki. Pod wpływem walki z Ichigo Renji decyduje się, by podjąć działanie w celu ocalenia Rukii - wreszcie stawić czoła swojemu kapitanowi i się z nim zmierzyć.

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 262
  7. Manga Bleach; Rozdział 97
  8. Manga Bleach; Rozdział 98

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki